خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

منچستر یه دنبال ادینسون کاوانی

منچستر یه دنبال ادینسون کاوانی
به گزارش ورزش 11، نشریه گاردین خبر داده است که ادینسون کاوانی در فهرست خرید تابستان منچستر قرار گرفته است.
فن‌پرسی امروز (دوشنبه) رسماً قرارداد خود را با فنرباغچه امضا می‌کند و لوئیز فن‌خال، سرمربی شیاطین سرخ به دنبال مهره‌ای جایگزین برای هموطن خود است و مهاجم پیشین ناپولی را برای این کار در نظر دارد. این در حالی است که این روزها خبرهایی در خصوص احتمال یک جابه‌جایی دیگر میان دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و من‌یونایتد البته در جهت معکوس شنیده می‌شود. برخی از رسانه‌های اروپایی اخیراً اعلام کرده‌اند که PSG خواهان جذب آنخل دی‌ماریا، بال آرژانتینی من‌یونایتد است و لوران بلان، مربی قهرمان لوشامپیونه هم روز گذشته این موضوع را تأیید کرد.
به این ترتیب احتمال دارد که شیاطین سرخ بخواهند دی‌ماریا را با کاوانی معاوضه کنند به خصوص که عملکرد دی‌ماریا در اولین فصل حضورش در اولدترافورد چنگی به دل نزده و او به هیچ وجه در حد 60 میلیون پوندی که من‌یونایتد بابت خرید وی از رئال مادرید پرداخت، ظاهر نشده است.
با رفتن فن‌پرسی به فنرباغچه، اکنون وین رونی تنها مهاجم سرشناسی است که برای منچستری‌ها باقی مانده است، چرا که پیش از او نیز رادامل فالکائو اولدترافورد را به مقصد استمفوردبریج ترک کرد.
لوئیز فن‌خال تا الان برای تقویت تمام خطوط خود به استثنای خط حمله بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفته است. او برای خط دفاع متئو دارمیان را از تورینو و برای خط میانی باستین شواین‌اشتایگر و ممفیس دپای را جذب کرده است.

برچسب‌ها: کاوانی پی اس جی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

29 0

392 سلطآن 7 پوش (ح)1394/04/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi