خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

حمله ادامه دار فن خال به بایرن مونیخ

حمله ادامه دار فن خال به بایرن مونیخ
این روزها اخبار و شایعات فراوانى در زمینه علاقه منچستر یونایتد به جذب بازیكنان بایرن مونیخ منتشر شده و به نظر حمله لوئیز فن خال به باشگاه سابق خود، تمام ناشدنى است.

اولین دور از رقابت بین بایرن مونیخ و لوئیز فن خال به نفع این ژنرال هلندى به پایان رسیده است، چون بر اساس تایید روزنامه ایتالیایى Gazzette dello Sport و بسیارى از مطبوعات انگلیسى، منچستر یونایتد موفق به جذب ماتئو دارمیان شده و شیاطین سرخ براى این منظور 16 میلیون یورو به حساب تیم تورین واریز خواهند نمود.این مدافع راست ایتالیایى همچنین مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ نیز قرار گرفته بود، اما به لیگ برتر جزیره پیوست تا منچستریونایتد را به بایرن مونیخ و لوئیز فن خال را به پپ گواردیولا ترجیح دهد.
در روزهاى اخیر به طور شگفت انگیز و كم سابقه اى شایعات نقل و انتقالاتى فراوانى بین دو باشگاه بایرن مونیخ و منچستریونایتد در مطبوعات اروپاییى منتشر شده است، در ابتدا منچستریونایتد خواهان جذب باستین شواین اشتایگر شده بود و سپس بایرن مونیخ علاقه خود را به در اختیار گرفتن آنخل دى ماریا از شیاطین سرخ ابراز نمود، حتى اخبارى مبنى بر معاوضه این دو بازیكن نیز به چشم خورد و حال منچستریونایتد پیشنهاد وسوسه انگیز 82 میلیون یورویى براى خرید توماس مولر ارائه نموده است. رابطه بسیار صمیمانه و خوبى بین روساى این دو باشگاه برتر اروپایى وجود دارد و احتمال توافق بر سر چنین نقل وانتقالاتى بین آنها در صورت جدى بودن پیشنهادات بسیار بالا به نظر مى رسد.
البته از نقش لوئیز فن خال سرمربى حال حاضر شیاطین سرخ كه از سابقه حضور بر روى نیمكت مربى گرى مونیخى ها نیز برخوردار است در احتمال وقوع چنین نقل و انتقالاتى بین دو تیم نباید به سادگى چشم پوشى نمود، دوران حضور فن خال در مونیخ به دلیل مخالفت اولى هوینس رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ با شیوه كار او بسیار زودتر از حد تصور به پایان رسید، كارل هاینتس رومنیگه نیز در آن زمان چندان موافق با نحوه برخورد و عملكرد این ژنرال هلندى نبود. با این وجود تاثیرات مثبت حضور فن خال در بایرن مونیخ بى تردید غیر قابل انكار است، در واقع باید از لوئیز فن خال به عنوان بنیان گذار اقتدار مونیخى و فوتبال جذاب این تیم در سال هاى اخیر نام برد.
از طرفى لوئیز فن خال از هر شانسى براى ایجاد تنش و حاشیه در باشگاه سابق خود بایرن مونیخ استفاده مى نماید، براى نمونه حضور ناگهانى وى در هتل محل اقامت مونیخى ها پیش از بازى این تیم مقابل منچسترسیتى در مرحله گروهى رقابت هاى لیگ قهرمانان اروپا در ماه نوامبر سال گذشته میلادى، یكى از این حاشیه سازى هاى فن خال بوده و در حال حاضر نیز این سرمربى هلندى مخالفتى با چنین شایعات نقل و انتقالاتى براى بر هم زدن آرامش تیم و ایجاد نگرانى بین سران و هواداران مونیخى ندارد.
از طرف دیگر علاقه فن خال به جذب ستارگان مونیخى از دلایل ورزشى محكمى نیز برخوردار است، وى به صورت شخصى شناخت كاملى از بیشتر بازیكنان مونیخى دارد و مى داند از آنها باید به چه نحوى براى بالا بردن كیفیت بازى شیاطین سرخ بهره گیرد. البته مونیخى ها مجبور به واگذارى و فروش ستارگان خود نیستند و تنها هنگامى موافقت سران بایرن مونیخ با چنین نقل و انتقالاتى منطقى به نظر مى رسد كه بازیكنان خود تمایلى به ماندن در مونیخ نداشته باشند. این عدم تمایل هم مى تواند ریشه در نارضایتى آنها از پپ گواردیولا و هم در اشتیاق آنها براى همكارى دوباره با لوئیز فن خال داشته باشد.
لوئیز فن خال در زمان حضور خود در بایرن مونیخ شواین اشتایگر را از بازیكنى تكنیكى اما كند در كناره زمین، به یكى از بهترین هافبك هاى بازى سازى و استراتژیست جهان فوتبال تبدیل نمود و در صورت پیوستن شواینى به منچستریونایتد حضور او درتركیب اصلى تیم و در پست مورد علاقه اش قطعى به نظر مى رسد، اما زیر نظر پپ گواردیولا هرگز كاپیتان مانشافت از چنین مزیتى برخوردار نیست.
توماس مولر براى همیشه یكى از بازیكنان مورد علاقه لوئیز فن خال باقى خواهد ماند، جمله "مولر همواره بازى مى كند" این سرمربى هلندى به نقل قولى معورف در مونیخ تبیدل شده، اما پپ گواردیولا برداشتى كاملا متفاوت از چنین جمله اى داشته، چون توماس مولر در نیمى از 42 بازى فصل قبل كه از ابتداى در تركیب اصلى حضور داشت، توسط این سرمربى اسپانیایى تعویض شده است. لوئیز فن خال دیوانه نحوه بازى نا منظم و آنارشیستى توماس مولر است، اما پپ گواردیولا كوچكترین علاقه اى به این نوع بازى ندارد و حاضر نبوده به توماس مولر آزادى بیشترى براى اجراى بازى خود در تركیب تیم اهدا نماید.
داوید آلابا نیز توسط لوئیز فن خال به عنوان مدافع چپى برجسته به دنیاى فوتبال معرفى شد، در خصوص این ستاره اتریشى در این تابستان اخبار و شایعاتى در زمینه نقل و انتقالات منشر نشده، چون آلابا پیش از این بر علاقه خود به ماندن در بایرن مونیخ بارها تاكید نموده و مى خواهد بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیتى سنگین، شروعى تازه در این تیم داشته باشد.
با این وجود لوئیز فن خال بارها از داوید آلابا تمجید نموده و در ماه مارس مطبوعات انگلیسى خبر از علاقه شیاطین سرخ به جذب این مدافع اتریشى داده بودند، حال باید منتظر ماند و دید كه آیا در این تابستان لوئیز فن خال پیشنهادى براى جذب وى به مونیخ ارسال خواهد نمود؟

برچسب‌ها: فن خال بایرن مونیخ منچستر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 1

247 میلاد ای پی1394/04/18

استقلال7774: تیمم فروشیه 3میلیون سکه 43الماس اکادمی استادیوم کسی خئاست خصوصی قیمت بده

18 تیر (17:30)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi