خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,283

سیلسن: منچستریونایتد تماسی با من نداشته است

سیلسن: منچستریونایتد تماسی با من نداشته است
از دروازه بان 26 ساله آژاکس به عنوان یکی از جایگزینان احتمالی داوید ده خیا نام برده می شود اما وی اعلام کرد که تا به اکنون منچستریونایتد تماسی را با مدیر برنامه های او نگرفته است. او همچنین از ماندن در آژاکس ابراز خرسندی کرد.

به گزارش سایت Goal، یاسپر سیلسن - دروازه بان آژاکس - می گوید شایعات علاقه یونایتد به خویش را شنیده است، اما تأکید کرد که تا بدین لحظه تماسی با مدیر برنامه های او درباره انتقال احتمالی به اولدترافورد گرفته نشده است. بر اساس شنیده ها، منچستریونایتد با پیشنهاد 40 میلیون یورویی رئال مادرید برای ده خیا موافقت کرده است. از دروازه بان ملی پوش هلند به عنوان یکی از جایگزینان احتمالی ده خیا نام برده می شود.

سیلسن درباره شایعات انتقالش به منچستریونایتد گفت:
قطعاً شما درباره این چیزها در رسانه ها شایعاتی را می شنوید. من سعی می کنم خود را از این شایعات به دور نگه دارم. ضمناً، مدیر برنامه هایم نیز چیزی در این باره به من نگفته است. من واقعاً رابطه خوبی با آژاکس دارم. من از شرایط خودم لذت می برم و تمریناتم برای فصل جدید را با لذت بسیار زیادی شروع کرده ام.

برچسب‌ها: سیلسن منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

235 میلاد ای پی1394/04/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi