خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,579

عشوری: از هواداران تراکتورسازی ممنونم

عشوری: از هواداران تراکتورسازی ممنونم
مدافع باشگاه تراکتورسازی می گوید از کار کردن در کنار سرمربی این تیم احساس خوبی دارد.

به گزارش مهام نیوز، سینا عشوری در این مورد گفت: «من اهل تعارف نیستم اما در مدتی که من با تونی اولیویرا کار کرده‌ام، او را از نظر شخصیتی یک انسان بزرگ دیده‌ام که هم خودش و هم کادر فنی‌اش قابل احترام هستند. از نظر فنی هم او یک مربی به روز است که همه به او احترام می‌گذارند و امیدوارم امسال با حضور تونی و تلاش همه بازیکنان موفق باشیم.»

این بازیکن در مورد شرایط تمرینی تراکتورسازی گفت: «تمرینات ما 10 روزی است که آغاز شده و در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود. فعلا دوران بدنسازی را سپری می‌کنیم. انشاالله با اضافه شدن چند بازیکن دیگر همه چیز بهتر هم می‌شود. به عقیده من فعلا همه چیز عالی است.»

این بازیکن در مورد آینده تیم افزود: «امیدوارم سال خوبی در تراکتورسازی داشته باشم و مورد تایید کادر فنی و هواداران این تیم قرار بگیرم. اگر کادر فنی مرا بخواهد قطعا در تراکتورسازی می‌مانم. این بستگی به باشگاه دارد البته با ذوب‌آهن هم برای نیم فصل قرارداد دارم که مسئله خاصی نیست و اگر تراکتورسازی بخواهد این مشکل قابل حل است. البته باید بگویم هواداران از نظر شخصیتی نمونه هستند و حمایت آنها مثال‌زدنی است. من به عنوان بازیکن تراکتورسازی افتخار می‌کنم به این مردمی که در تمرینات و بازی‌ها چنین حمایتی به نمایش می‌گذارند. از همه آنها ممنونم. تراکتورسازی هم لیاقت داشتن بازیکنان ملی‌پوش را دارد و بازیکنانی که به این تیم می‌آیند باید در سطح این تیم باشند ضمن اینکه بازیکنان خوب هم باید در تیمی خدمت خود را سپری کنند که در این مدت دچار افت نشوند؛ البته بازیکنانی که به عنوان سهمیه سرباز راهی تراکتورسازی می‌شوند قطعا راضی هستند چون تراکتورسازی هم در آسیا حضور دارد و هم هواداران خوبی دارد ضمن اینکه همه چیز در تبریز برای زندگی و فعالیت ورزشی مهیاست.»

برچسب‌ها: عشوری تراکتور سازی تبریز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

104 بکش کنار...1394/04/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi