خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت تهران
اتحاد نفت تهران
23
1,466

سید جلال با مبلغ کمتر از پیشنهاد استقلال و ملوان در نفت

سید جلال با مبلغ کمتر از پیشنهاد استقلال و ملوان در نفت
وبسایت رسمی برنامه نود - سید جلال حسینی که در لیست بعضی از تیم های لیگ برتری حضور داشت بالاخره امروز با نفت قرارداد امضا می کند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرآنلاین، سید جلال حسینی در بدو ورودش به ایران به باشگاه پرسپولیس رفت. او با سرپرست وقت پرسپولیس دیدار کرد و برای پیوستن به این تیم اعلام آمادگی کرد.با تغییر کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس او دیگر جایی در لیست این تیم نداشت.استقلال که امیر حسین صادقی را از لیست خود خارج کرده و امیدی به حنیف ندارند با سید جلال وارد مذاکره شدند که به گفته سید جلال حسینی او این پیشنهاد را رد کرد. حسینی دلیل رد پیشنهاد استقلال را استخاره ، مشورت با خانواده و احترام به هواداران پرسپولیس نامید.استقلالی ها برای جذب حسینی حاضر بودند سقف قرارداد را رعایت نکنند و مبلغی بیشتر از قرارداد رحمتی و حیدری به او بدهند.

حسینی که چند روزی است با نفت تهران وارد مذاکره شده است به نظر می رسد امروز با این تیم قرارداد امضا کند.او همچنین از ملوان تیم سابق و شهر خود پیشنهاد دارد اما ترجیح می دهد به نفت بپیوندد.او می تواند با نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

برچسب‌ها: سید جلال حسینی ایران قطر استقلال پرسپولیس ملوان بندر انزلی نفت نفت تهران آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

1,097 تاج لنگرود1394/04/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi