خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

چرا صعود نکردیم؟

چرا صعود نکردیم؟
یک کارشناس و مربی والیبال آسیب‌دیدگی بازیکنان مطرح تیم ملی و دیر ملحق شدن سعید معروف به اردوی آمادگی را از عوامل مهمی دانست که ایران را از صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی بازداشت.

مصطفی کارخانه با اشاره به اینکه ایران کار خود در لیگ جهانی این دوره را با باخت آغاز کرد٬ گفت: این باخت تیم را تحت تأثیر قرار داد. اگر یکی از بازی‌های خارج از خانه را برده بودیم حتما صعود می‌کردیم.

وی ادامه داد: عملکرد تیم ایران غیر از بازی دوم با لهستان در تهران خوب بود. ای کاش اولین بازی ما در خانه با لهستان بود فکر می‌کنم آن وقت شانس بیشتری داشتیم.

مربی والیبال کشورمان اضافه کرد: باید علت اینکه صعود نکردیم را پیدا کنیم. سال گذشته عنوان چهارم لیگ جهانی را به دست آوردیم کسب دوباره این عنوان وظیفه سنگینی بود.

کارخانه خاطرنشان کرد: آسیب دیدگی بازیکنان و نبود سعید معروف در لیگ به تیم صدمه زد. فرصت کمی برای هماهنگی معروف با تیم وجود داشت. رقبای ایران رزومه قوی‌تری داشتند.

وی بیان کرد: بازی ایران در خانه لهستان با این تیم بهتر بود. درست است که آنجا هر دو بازی را واگذار کردیم ولی عملکرد بهتری داشتیم. ای کاش تیم ملی کشورمان در خانه اول با لهستان بازی کرده بود. برابر آمریکا به خاطر مسائل سیاسی انگیزه خیلی زیاد بود. همه مردم هم از دو پیروزی برابر این تیم مسرور شدند. بعد از آن انگیزه‌ها کم شد.

این کارشناس والیبال گفت: بازیکنان می‌دانستند باید هر دو بازی مقابل لهستان را ببرند تا راه صعودشان هموار شود؛ این وظیفه روی دوش بچه‌ها سنگینی میکرد و استرس تیم را بالا برده بود. عملکرد ایران در بازی دوم با لهستان خوب نبود و بازیکنان راحت نبودند.

وی با اشاره به این‌که ایران هنوز اعتماد به نفس لازم را ندارد٬ گفت: تیم کشورمان به پایداری و ثبات لازم نرسیده چون استرس زیادی دارد؛ باید بیشتر کار کنیم و زحمت بکشیم تا تجربیات لازم را به دست آوریم.

کارخانه درخصوص دیدار امشب ایران با روسیه بیان داشت: مهم این است که با برد کار ایران در این دوره لیگ جهانی تمام شود؛ هرچند صعود نکرده‌ایم ولی بهتر است ملی‌پوشان به خاطر تعداد زیاد تماشاگرانی که به سالن می‌آیند بی انگیزه نباشند و پیروز شوند.

برچسب‌ها: ایران والیبال صعود

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

60 0

3,434 مهدی اذریان1394/04/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi