خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,700

واکنش نصری به احتمال بازگشتش به آرسنال

واکنش نصری به احتمال بازگشتش به آرسنال
ستاره فرانسوی منچسترسیتی به شایعه جدایی خود از این تیم و بازگشت به آرسنال پایان داد و تاکید کرد که هیچ دلیلی برای جدایی از سیتی ندارد.

به گزارش ایسنا، در حالی که رسانه‌های انگلیسی در چند روز اخیر از احتمال جدایی سمیر نصری از منچستر سیتی و بازگشتش به آرسنال سخن به میان آوردند خود این بازیکن فرانسوی تاکید کرد که اصلا قصد جدایی از سیتی را ندارد و در این تیم برای مدت طولانی باقی خواهد ماند.

او گفت: به هیچ کس نگفته‌ام که دوست دارم به آرسنال برگردم و اصلا چنین چیزی را در سر ندارم. چرا باید به آرسنال برگردم؟ من در منچسترسیتی روزهای خوبی را پشت سر گذاشته در این تیم کاملا راحت هستم دیگر چه دلیلی دارد تا به تیم دیگری بروم.

او ادامه داد: همه آن چه در رسانه‌ها از زبان من منتشر می‌شود، دروغ محض است. باید بگویم که از منچسترسیتی جدا نمی‌شوم و به آرسنال هم برنخواهم گشت.

نصری در سال 2008 از مارسی به جمع توپچی‌ها پیوست و این انتقال 14 میلیون پوند برای باشگاه آرسنال هزینه دربرداشت اما او زیاد در این تیم لندنی نماند و در سال 2011 بود که پیراهن سیتی را بر تن کرد و اکنون برای این بازی می‌کند

برچسب‌ها: آرسنالی ها آرسنال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 1

255 اسطوره های فردا1394/04/14

آرسنال غرب: حالا کی به نصری احتیاج داره . اون موقع که لازمش داشتیم به تیم پشت کرد.

14 تیر (22:19)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi