خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

چلسی ممکن است سه سال در ویمبلی بازی کند

چلسی ممکن است سه سال در ویمبلی بازی کند
در شرایطی که ابتدا گفته شد آبی ها تنها در فصل آینده ممکن است بازی های خانگی را در استادیوم تیم هم شهری فولهام انجام دهند، حالا به نظر می رسد اوضاع کمی پیچیده تر شده است.
به گزارش ESPN، بیانیه اصلی باشگاه در خصوص جزئیات بازسازی استادیوم قرار است امروز روی خروجی وبسایت باشگاه قرار گیرد و این شامل بازسازی یا تعمیر تمام قسمت های این استادیوم قدیمی می شود. آن ها همچنین ساخت دو هتل در نزدیک ترین مکان به استادیوم را در نظر گرفته اند.
در حال حاضر استمفوربریج ظرفیت 41798 نفر جمعیت را دارد و در شرایطی که آن ها به دنبال رقابتی همیشگی با رقبای قدر اروپایی هستند، با نیت بازسازی استادیوم به بهترین نحو ممکن، ممکن است برای مدتی طولانی دور از خانه بازی کنند.
دیلی میل ادعا کرد سران باشگاه چشم به استادیوم ویمبلی یا تویینکهام (استادیوم 82 هزار نفری ملی راگبی) به عنوان جانشینی موقت برای استمفوردبریج دارند. آن ها برای حصول توافق من باب انجام بازی های خانگی در یکی از این دو استادیوم نیاز به این دارند که توافقاتی سخت را حاصل کنند.
گزارش مربوطه شامل نخستین تصاویر از پلن ساخت ورزشگاه جدید نیز می شد. این استادیوم جدید ظریفیتی شصت هزار نفری خواهد داشت. شواهد و قرائن و ادعاهای مطرح شده خبر از یک سبک خاص و وجود ستون های گوتیک در این استادیوم می دهند.
گفته می شود تمام بودجه حدود 500 میلیون پوندی ساخت استادیوم جدید باشگاه از حساب آقای آبراموویچ پرداخت می شود و به طور کلی مبلغی از درآمدهای باشگاه چلسی صرف بازسازی استادیوم نخواهد شد.

برچسب‌ها: چلسی ومبلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

210 چلسی ایلام1394/04/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi