خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

نظرات لوپاتلی در مورد صلاح، نتو، گومز، مونتلا و سوسا

نظرات لوپاتلی در مورد صلاح، نتو، گومز، مونتلا و سوسا
این دروازه بان با تجربه که در طول فصول گذشته به عنوان اصلی ترین عامل اتحاد بازیکنان فیورنتینا در رختکن شناخته می شد، در فصل گذشته مصدومیت های زیادی را پشت سر گذاشته و در نهایت تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت. سنگربان محبوب ویولا که به احتمال زیاد به اعضای کادر فنی تیم در آینده اضافه خواهد شد، در مصاحبه ای طولانی با پنتاسپورت، در مورد مسائل زیادی صحبت کرده است:

"من در فیورنتینا خیلی کم بازی کردم ولی عاشق حضور در رختکن تیم بودم. دلیل تصمیم من برای خداحافظی با فوتبال، شانه ام بود که در سال گذشته خیلی من را اذیت کرد و در نهایت تصمیم گرفتم با کنار رفتن از فوتبال جای خود را به بازیکنان جوان تر بدهم. نتو؟ او پسر خوبی بود و همه ما او را دوست داشتیم. توانایی های فوق العاده زیادی داشت و با حضور او، دروازه فیورنتینا تضمین شده بود. در تمامی شرایط با نهایت حرفه ای گری رفتار کرده و شخصیت بالایی را از خود نشان داد. خیلی از بازیکنان تیم ما از خروج او ناراحت هستند اما این مسائل جزیی از فوتبال هستند."

"تاتاروزانو؟ یک دروازه بان عالی که متاسفانه مصدومیت باعث شد چند ماهی را دور از میادین باشد. او دروازه بان شماره 1 تیم ملی رومانی است و قطعا یک سنگربان قابل اطمینان خواهد بود. ذخیره تاتا؟ اسامی قابل توجه زیادی مطرح شده اند که بسیاری از آنها جوان هستند. من مطمئنم که باشگاه بهترین فرد را خریداری خواهد کرد. دوران مونتلا؟ در طول 3 سال حضور مونتلا، ما رابطه بسیار خوب و محکمی را با این مربی داشتیم. ضمن اینکه بین او و باشگاه نیز فضای خوبی وجود داشت. صلاح؟ در فلورانس به روز های خوبی رسید و امیدوارم در تیم بماند. او یک مهره عالی برای تیم می باشد و می تواند هر مدافعی را مغلوب کند."

"او هنوز خیلی جوان است و اگر حالا به یک تیم بزرگ اروپایی برود شاید روند پیشرفت او متوقف شود. من او را تشویق می کنم که به فوتبال خود در فیورنتینا ادامه دهد. گومز؟ وقتی او 2 سال پیش به اینجا رسید، فضای فوق العاده ای در شهر وجود داشت. او و روسی زوج ایده آلی بودند ولی بدشانسی ها و مصدومیت ها، این زوج فوق العاده را از بین برد. من مطمئن هستم که ماریو اگر کمی زمان داشته باشد می تواند بار دیگر خودش را اثبات کند. پپیتو روسی؟ در روز های پایانی فصل من او را خیلی خوب دیدم و بی صبرانه منتظر بازی کردن است. امیدوارم بدشانسی ها سرانجام دست از سر او بردارند."

"بهترین خاطره؟ بدون شک پیروزی 4-2 در برابر یوونتوس در خانه برای همیشه در حافظه من باقی خواهد ماند. پائولو سوسا؟ من شناخت زیادی از او به عنوان یک مربی ندارم ولی سوسا یک بازیکن فوق العاده خوب بود و امیدوارم بتواند آن روز ها را روی نیمکت نیز تکرار کند. آینده فیورنتینا؟ نمی دانم باید چه انتظاری داشته باشم و خیلی کنجکاوم که ایده های مربی جدید را در میدان ببینم. امیدوارم همه چیز در مسیر درست خود پیش برود. هر تیمی نیاز به ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه دارد. به عنوان مثال خواکین در ابتدای فصل گذشته کاملا محو شده بود ولی در پایان نشان داد که یک قهرمان واقعی است."

برچسب‌ها: فیورنتینا سری آ کریستینو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

384 افتخار هزاره ها1394/04/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi