خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,132

بنیتس و تشابه تاریخی بین معضل جرارد و راموس

بنیتس و تشابه تاریخی بین معضل جرارد و راموس
رافا بنیتس در بدو ورود به رئال مادرید با یک معضل جدی روبرو شده است؛ معضل جدایی احتمالی سرخیو راموس از رئال مادرید.
[بنیتس و تشابه تاریخی بین معضل جرارد و راموس]

به گزارش "مستر90"، این روزها کاپیتان دوم رئال مادرید بیش از اینکه به این باشگاه نزدیک باشد؛ در حال دور شدن است. مذاکرات بر سر تمدید قرارداد او با رئال مادرید مدت هاست که به بن بست خورده و راموس بر خلاف میل باطنی خود در حال طی کردن مسیر خروج از باشگاه رئال مادرید است. منچستریونایتد نیز سخت در پی به خدمت گرفتن اوست اما بنیتس، سرمربی جدید کهکشانی ها، چندان با این شرایط بیگانه نیست.

هرچند هنوز اطلاع موثقی از تلاش بنیتس برای متقاعد کردن راموس به ماندن گزارش نشده اما تردیدی نیست که دیر یا زود این تلاش ها صورت خواهند گرفت. راموس وزنه ای بسیار موثر هم در داخل و هم در خارج از زمین برای رئال مادرید و بنیتس است و این مربی هرگز علاقه ندارد یکی از کاپیتان های خود را به سادگی از دست بدهد.

بین این معضل با معضلی که بنیتس سال 2004 در لیورپول با آن روبرو شد یک تشابه جالب وجود دارد. سال 2004، رافا بنیتس به عنوان سرمربی جدید لیورپول برگزیده شد اما چند روز پس از امضای قرارداد، از طرف مدیر ورزشی لیورپول، ریک پری، به بنیتس خبر داده شد که استیون جرارد، کاپیتان و باارزش ترین مهره تیم قصد جدایی دارد و می خواهد به چلسی بپیوندد.

در آن مقطع، ژوزه مورینیو به تازگی سکان هدایت چلسی را بر عهده گرفته بود و لندنی ها حاضر بودند مبلغ 36 میلیون پوند برای جذب جرارد بپردازند. بنیتس در واکنش به این خبر غیرمنتظره، بلافاصله به پرتغال و محل اردوی تیم ملی انگلیس سفر کرد تا با جرارد دیدار کند. (جرارد همراه تیم می انگلیس در یورو 2004 پرتغال حضور داشت).

بنیتس در پرتغال با جیمی کرگر، مایکل اوون و مشخصا استیون جرارد (سه بازیکن لیورپولی تیم ملی انگلیس) بصورت خصوصی ملاقات کرد و برای هر کدام از اهداف خود سخن گفت. او در آن ملاقات سرنوشت ساز به جرارد گفت :" تو نمی توانی به چلسی بروی. تو بازیکنی هستی که همه ایده های تهاجمی من روی تو استوار است و برای لیورپول یک بازیکن تاثیرگذار و حیاتی محسوب می شوی.اینجا خانه تو است؛ جایی که در آن رشد کرده ای و حالا پروژه جدیدی در باشگاه آغاز شده و تو نقش مهمی در آن بر عهده خواهی داشت. اگر در لیورپول بمانی، قهرمان لیگ قهرمانان خواهی شد."

11 ماه بعد، جرارد در استانبول و در آن فینال دراماتیک مقابل میلان، جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر برد. آیا بنیتس می تواند راموس را نیز همچون جرارد به ماندن متقاعد کند؟

برچسب‌ها: سرخیو راموس تیم ملی اسپانیا رئال مادرید استیون جرارد تیم ملی انگلیس لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 1

393 ایتا‌لیا1394/04/06

7 تیر (00:51)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi