خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

کوتینیو: امضای قرارداد با فیرمینو خبر فوق العاده ای بود

کوتینیو: امضای قرارداد با فیرمینو خبر فوق العاده ای بود
فیلیپه کوتینیو معتقد است که امضای قرارداد با روبرتو فیرمینو خبر خوبی برای قرمزها بوده است.

طرفداری - کوتینیو ملی پوش برزیلی لیورپول از امضای قرارداد باشگاهش با روبرتو فیرمینو هموطنش به ازای 29 میلیون پوند ابراز رضایت کرد.

کوتینیو در مصاحبه با وب سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: "من فکر می کنم این خبر فوق العاده ای باشد. فیرمینو بازیکن بزرگی است و بدیهی است که من او را از تیم ملی برزیل می شناسم. او شخصیت بزرگی دارد. او از لحاظ جسمانی قوی است. او بازیکن سریع و چابکی است و مهارت فوق العاده ای بر روی توپ دارد و گل های بسیاری به ثمر می رساند. او مهاجم بزرگی است. من تصور می کنم که او به ما در فصل آینده کمک شایانی خواهد کرد."

"پس از شنیدن این خبر، من به او گفتم که به لیورپول خوش آمدی و همچنین به او گفتم که او به باشگاهی می پیوندد که همچون یک خانواده است. من همچنین برای وی در اولین فصل حضورش در لیورپول آرزوی موفقیت می کنم. من منتظر شروع فصل جدید و بازی در کنار فیرمینو در لیورپول هستم. من نه تنها مشتاقم بار دیگر برای لیورپول بازی کنم، بلکه می خواهم به این باشگاه در راه کسب عناوین کمک کنم."

"همانطور که گفتم من از امضای قرارداد لیورپول با فیرمینو خوشحال هستم، اما نه تنها او بلکه همه خریدهایمان در این فصل بسیار خوب بوده اند. من مطمئن هستم که بازیکنان جدید به ما کمک می کنند که در فصل جدید قویتر شویم. من نمی توانم منتظر آغاز لیگ برتر باشم. من امیدوارم در فصل جدید همه چیز برای ما در زمین مسابقه به خوبی پیش برود."

برچسب‌ها: کوتینیو فیرمینو لیورپول برزیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 2

397 سیناپلیس1394/04/06

استقلیورپول: من همیشه گفتم و میگم .چند سال اینده لیورپول کبیر ابرقدرت دنیای فوتبال

9 تیر (20:52)


پدیده شبدیز: بچه ها فصل بعد یه فصل بی نظیر برای لیورپول میشه . من مطمئنم . واقعا خبر ها رو میخوندم خرید ها عالی بودن . مخصوصا همین فیرمینو

8 تیر (23:58)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi