خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

دومین پیشنهاد لیورپول برای کلاین به دست ساوتهمپتون رسید

دومین پیشنهاد لیورپول برای کلاین به دست ساوتهمپتون رسید
ناتانیل کلاین می تواند ششمین خرید این باشگاه پیش از باز شدن رسمی پنجره نقل و انتقالات باشد.

طرفداری- در یک هفته تا باز شدن رسمی پنجره نقل و انتقالات تابستانی، لیورپول دومین پیشنهاد خود را برای مدافع ملی پوش باشگاه ساوتهمپتون ارسال کرد.

به گزارش گاردین، در شرایطی که یک سال تا پایان قرارداد این بازیکن با قدیس ها باقی مانده است، آن ها پیشنهاد 10 میلیونی نخست لیورپول را در هفته گذشته رد کردند. پیشنهاد دوم لیورپول که شب گذشته به دست ساوتهمپتون رسید 12.5 میلیون پوند (شامل 10.5 میلیون نقد و 2 میلیون اضافه) است. در شرایطی که ساوتهمپتون از لیورپول خواسته بود برای کلاین مبلغی نزدیک به 15 میلیون پوند می خواهد، تاکنون واکنشی به پیشنهاد دوم نداشته است.

آن ها در روزهای اخیر سدریک سوارس مدافع اسپورتینگ لیسبون را با مبلغ 3.6 میلیون پوند به خدمت گرفته اند تا جانشین کلاین شود. در شرایطی که گلن جانسون از سوی لیورپول آزاد اعلام شده است، کلاین می تواند پس از جانشینی این بازیکن در تیم ملی، جانشین وی در ترکیب قرمزهای مرسی ساید باشد.

گفتنی است یان آیر مدیر اجرایی لیورپول که برای ثبت قرارداد فیرمینو به شیلی سفر کرده بود، امروز هم در این کشور خواهد ماند. گفته می شود وی به دنبال پیشرفت در قرارداد کارلوس باکا مهاجم کلمبیا یا خوزه سالومون روندون مهاجم ونزوئلا است.

برچسب‌ها: کلاین لیورپول ساوتهمپتون دومین پیشنهاد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 0

298 Liverpoolism1394/04/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi