خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

انتقال دیماریا از منچستر به بارسا غیرممکن است

انتقال دیماریا از منچستر به بارسا غیرممکن است
امروز نشریه اسپورت کاتالونیا، تیتر یک خود را به علاقه بارسلونا برای به خدمت گرفتن دی ماریا، بازیکن سابق رئال مادرید و فعلی منچستریونایتد اختصاص داده بود.به گزارش "مستر90"، دی ماریا تابستان گذشته با رقم 75 میلیون یورو از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست ولی نتوانست فروغ گذشته خود را تکرار کند و به یک بازیکن نیمکت نشین بدل شد. امروز خبر علاقه بارسلونا برای جذب این ستاره آرژانتینی، بازتاب وسیعی در اسپانیا و بخصوص کاتالونیا داشت اما موندودپورتیوو در گزارشی ویژه، این انتقال را حداقل در این تابستان غیرممکن دانست.

علت این مساله، بندی است که در قرارداد بین رئال مادرید و منچستریونایتد گنجانده شده است. بر اساس این بند، یونایتد تحت هیچ شرایطی نمی تواند دی ماریا را به بارسلونا واگذار کند. به عبارتی دی ماریا ابتدا باید به تیمی دیگر رفته و سپس به بارسلونا منتقل شود . بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن، مهمترین باشگاه هایی هستند که خواهان به خدمت گرفتن ال فیدئو شده اند.

برچسب‌ها: آنخل دی ماریا منچستریونایتد تیم ملی آرژانتین بارسلونا نقل و انتقالات 2015

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

291 جولیان ایلام1394/04/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi