خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,454

تیم فوتبال امید ایران در ایتالیا اردو می زند

تیم فوتبال امید ایران در ایتالیا اردو می زند
شفقنا ورزشی: تیم فوتبال امید ایران برای برگزاری اردو به ایتالیا می رود.

به گزارش شفقنا ورزشی از مستر90، نشست کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز با حضور کلیه اعضا برگزار شد.

این نشست که با حضور محصص سرپرست کمیته فنی، احسانی، معینی، یاوری، خبیری، اعضا کمیته فنی و خاکپور، سرمربی تیم امید و کاشانی مدیر فنی این تیم برگزار شد، اعضا درخصوص برنامه‌های تیم ملی امید به بحث و بررسی پرداختند.

خاکپور در ابتدای جلسه درباره اردوی ترکیه گفت: بعد از بازی‌های مرحله اول تیم امید اولین اردوی خود را در آنکارا به منظور استفاده از بازیکنان جوانان در نظر گرفتیم. خوشبختانه این کمپ از شرایط مناسبی برخوردار بود و بازیکنان توانستند با یکدیگر هماهنگی‌های لازم را بدست بیاورند. یک بازی درون اردویی با تیم منتخب آنکارا داشتیم و توانستیم پیروز این میدان باشیم. در این اردو از دو بازیکن از تیم ملی جوانان استفاده کردیم.

وی در ادامه درباره برنامه های آینده این تیم گفت: تا آغاز مسابقات مرحله دوم که دی ماه در قطر برگزار می‌شود سه اردو خواهیم داشت. در نظر داریم در شهریورماه اردوی اول خود را در اروپا برگزار کنیم تا اعتماد به نفس بازیکنان را بالا ببریم. اولویت اول ما کشور ایتالیا است که با تیم ملی زیر ۲۲ سال این کشور یک دیدار دوستانه انجام دهیم. تیم ملی زیر ۲۲ سال از ۸ تا ۲۱ مهرماه در بازی‌های غرب آسیا حضور خواهد داشت و با تیم‌های عربی بازی خواهد کرد و این می‌تواند محک مناسب و خوبی برای تیم باشد.

سرمربی تیم امید در ادامه بیان کرد: اردوی نهایی ما قبل از آغاز مسابقات به احتمال زیاد در ژاپن یا کره جنوبی خواهد بود.

در پایان جلسه اعضای کمیته فنی درباره تعیین کادر فنی تیم امید بحث و بررسی کردند و در نهایت مقرر شد خاکپور گزینه‌های خود را به کمیته فنی معرفی کند.

برچسب‌ها: ایران ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

197 مهدی اذریان1394/04/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi