خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,053

ریک آبیدال ؛ ما میخواهیم لاماسیا را توسعه دهیم

ریک آبیدال ؛ ما میخواهیم لاماسیا را توسعه دهیم
در ادامه مصاحبه اریک آبیدال را از وب سایت AS باهم میخوانیم لازم به ذکر است که در صورتی که خوان لاپورتا به ریاست باشگاه برسد آبیدال مدیر ورزشی بارسلونا خواهد شد.

من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و به عنوان مسئول از پروژه خوان لاپورتا هستم،من میتونم و این اعتماد به نفس رو دارم که از پس مسئولیت خود به خوبی بر بیام و امیدوارم بتونم در کارم موفق باشم از نظر من خوان لاپورتا از شانس های اول این انتخابات است چون او سال های زیادی در بارسا خدمت کرده است و موفقیت های الان همواره از تلاش های او بوده است و امیدوارم در انتخابات موفق باشد.

من خیلی خوشحالم که لاپورتا یک شناخت خوب از من داره و رابطه دوستانه ای با هم داریم و صحبت های زیادی هم باهم داشتیم ما برنامه های زیادی برای توسعه دوباره لاماسیا داریم و بازیکنانی مانند ژاوی ،مسی و اینیستا پرورش دهیم تا بتوانند روزی به بارسا کمک کنند.

بارسا فراتر از یک باشگاه است و من از پیشنهاد لاپورتا خیلی هیجان زده ام و میخواهم در صورتی که به این پست رسیدم جواب اعتماد او را به خوبی بدهم بارسا در سال های گذشته کمک های زیادی به من کرده است این باشگاه به من کمک کرد که با بیماری سرطان بجنگم و شکستش دهم من هیچوقت زحمت های بارسا را از یاد نخواهم برد.

برچسب‌ها: آبیدال لاپورتا ریاست باشگاه بارسا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

102 کابوی تنها1394/04/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi