خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,053

وقتی نیمار مدافع خشن رئال را روسفید کرد

وقتی نیمار مدافع خشن رئال را روسفید کرد
وبسایت رسمی برنامه نود - تعداد کارت‌های زرد و قرمز نیمار روز به روز در حال افزایش است به طوری که این بازیکن رکورد پپه مدافع خشن رئال را نیز شکسته است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، نیمار به دلیل جنجال و دریافت کارت قرمز برابر تیم ملی کلمبیا با محرومیت از طرف مسئولان برگزاری کوپا آمه‌ریکا روبرو شد. این ششمین کارت قرمز نیمار در طول دوران حرفه‌اش بود.

از سال ۲۰۰۹ زمانی که این بازیکن برای سانتوس بازی کرده است تاکنون نیمار ۱۰۱ کارت زرد و ۶ کارت قرمز دریافت کرده است، این در حالی است که پپه مدافع خشن و پرتغالی رئال مادرید تنها ۷۸ کارت زرد و ۵ کارت قرمز دریافت کرده است که این نشان از برتری نیمار در این موضوع دارد!

شیرجه رفتن های نیمار درون محوطه جریمه حریفان و فریب داور علاوه بر این که باعث شده او کارت‌های زرد زیادی دریافت کند، باعث شده این بازیکن به چهره‌ای منفور بین هواداران فوتبال (غیر از طرفداران بارسلونا و تیم ملی برزیل) تبدیل شود.

در روزهای اخیر خیلی از چهره‌های فوتبالی از جمله رونالدو، مهاجم سابق برزیل به انتقاد از این بازیکن پرداخته‌اند. آنها حرکات نیمار را زیبنده تیم ملی برزیل نمی‌دانند.

برچسب‌ها: نیمار کارت زرد کارت قرمز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

34 2

607 بارسا13691394/04/01

Tg1j2: نیمار و رونالدو هم قابل مقایسه با هم نیستند چهه برسه به په په!

1 تیر (14:05)


علی2000: واقعا که.

1 تیر (13:30)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi