خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

رسمی: پائولو سوسا مربی جدید فیورنتینا شد

رسمی: پائولو سوسا مربی جدید فیورنتینا شد
پس از اخراج وینچنزو مونتلا، باشگاه از بین گزینه های باقی مانده در لیست خود برای نیمکت مربیگری در نهایت پائولو سوسا پرتغالی را برای هدایت بنفش پوشان انتخاب کرد. اما از زمان شروع مذاکرات تا رسمی شدن این خبر، روز های زیادی می گذشت تا اینکه در انتهای هفته گذشته، این مربی 44 ساله قرارداد خود با باشگاه بازل را فسخ کرده و برای پیوستن به جمع فلورانسی ها آماده شد.

"باشگاه فیورنتینا با افتخار اعلام می کند که امروز با آقای پائولو سوسا به توافق دست پیدا کرده تا به عنوان مربی ویولا معرفی شود. آقای سوسا فردا برای اتمام مراحل اداری به فلورانس سفر خواهد کرد. کنفرانس مطبوعاتی این مربی نیز فردا در ساعت 19 (به وقت محلی) در ورزشگاه آرتمیو فرانکی برگزار خواهد شد."

پائولو سوسا 44 ساله و پرتغالی می باشد که فصل بسیار موفقیت آمیزی را با تیم بازل سوییس پشت سر گذاشت. این مربی سابقه مربیگری در تیم های QPR، سوانسی، لستر سیتی و ویدئوتون را نیز در کارنامه خود دارد. ضمن اینکه سوسا با فوتبال ایتالیا نا آشنا نیست چون در بین سال های 94 تا 96 عضو تیم یوونتوس بوده و مدتی نیز در اینتر و پارما حضور داشته است. همین حضور دو ساله در یوونتوس نیز در هفته های گذشته باعث به وجود آمدن تنش هایی در بین هواداران شده بود.

برچسب‌ها: فیورنتینا پائولو سوسا سری آ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 0

336 لوکیتا1394/04/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi