خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,417

دلیل محرومیت 4 جلسه ای نیمار مشخص شد

دلیل محرومیت 4 جلسه ای نیمار مشخص شد
محرومیت پر سر و صدای نیمار در اثر اتفاقات بازی برزیل و کلمبیا این روز ها حواشی بسیتری را به همراه دارد ؛ به تازگی زاوایای تازه ای از این ماجرای بحث بر انگیز روشن شده است.

محرومیت پر سر و صدای نیمار در اثر اتفاقات بازی برزیل و کلمبیا این روز ها حواشی بسیاری را به همراه دارد ؛ به تازگی زاوایای تازه ای از این ماجرای بحث بر انگیز روشن شده است.

مسئولان برگزار کننده ی کوپا آمریکا اظهار کرده اند : محرومیت نیمار به علت آن درگیری در انتهای بازی و ضربه ی نیمار نیست! بلکه آنچه خارج از زمین بازی رخ داده است می باشد.

کمیته انظباطی مسابقات کوپا آمریکا ؛ نیمار را ابتدا 2 جلسه، و بعد 1 جلسه و در آخر 4 جلسه محروم کرد که تعجب همه گان را برانگیخت.

حال کمیته انضباطی کوپا آمریکا به سخن آماده است و تمامی ابهامات را برطرف کرده است.

کمیته انضباطی کوپا آمریکا در همین خصوص عنوان کرد: "نیمار رفتار ها و توهین هایی در حاشیه ی بازی به بازیکنان کلمبیا روا داشته است که علت اصلی محرومیت او بوده است."

او به بازیکنان جملات رکیک و زننده ای استفاده کرده است که ما از انتشار آن به علت موازین اخلاقی معذور هستیم.

مسئولین برگزار کننده ی مسابقات اظهار کردند: "نیمار پیش از شروع بازی برای بازیکنان کلمبیا در راهروی هتل سانتیاگو خط و نشان های بسیاری کشیده است که در خلال بازی بار منفی خود را به وضوح نشان داد ؛ از این رو در تونل ورزشگاه ، بین دو نیمه به بازیکنان فحاشی کرده است و در پایان نیز آن رفتار غیر ورزشی را انجام داد که ناظران و داوران بازی گزارش کاملی از این اتفاقات را در اختیار ما قرار دادند و در نهایت باعث صادر شدن رای 4 جلسه محرومیت وی شد."

برچسب‌ها: نیمار برزیل کلمبیا کوپا آمریکا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

546 جیجونل چسی1394/03/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi