خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,115

رونالدو: خشونت عمدی چاشنی بازی نیمار است

رونالدو: خشونت عمدی چاشنی بازی نیمار است
کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال وباشگاه رئال مادرید اسپانیا درواکنش به درگیری نیمار با بازیکن تیم ملی کلمبیا اظهار کرد: خشونت عمدی همواره چاشنی بازی نیمار در بیشتر مسابقات است .

به گزارش ایرنا، نشریه مارکا اسپانیا روز شنبه به نقل از رونالدو نوشت : نیمار باخشونت شدید ظاهر می شود ونباید در خصوص شیوه بازی این مهاجم برزیلی سکوت اختیار کرد بلکه تدابیری اعمال شود تا به هیچ وجه او دیگر این رفتارها را تکرار نکند.

نیمار به دلیل درگیری با بازیکن تیم ملی کلمبیا چهار جلسه از همراهی برزیل محروم شد.

رونالدو درادامه ضمن ابراز تاسف از این برخورد خشن نیمار با بازیکن تیم حریف که تبعات زیانباری برایش به همراه داشته است ، اظهار کرد:نیمار درحال حاضر درشرایط دشواری به سر می برد اما باید بپذیریم که بازیکنی دراین سطح نباید چنین رفتاری بکند.

وی خطاب به نیمار گفت: اگر بخواهی پیراهن تیم ملی برزیل را برتن داشته باشی نباید چنین رفتارهایی از شما سر بزند.

نیمار کاپیتان تیم ملی برزیل در پایان دیدار تیمش مقابل کلمبیا که با شکست 1-0 به پایان رسید، به دلیل ‏درگیری با جیسون موریو و کارلوس باکا از زمین اخراج شد.‏

یک روز بعد از این ماجرا کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی نیمار را به چهار جلسه محرومیت از همراهی تیم ملی برزیل وپرداخت 10 هزار دلار جریمه محکوم کرد.

این محرومیت چهارجلسه ای به معنی پایان کار نیمار درجام ملتهای آمریکای جنوبی (کوپا ) است و می تواند ضربه درناکی برای این بازیکن و هم برای تیم ملی فوتبال برزیل باشد.

برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو رئال مادرید کریس رونالدو نیمار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 3

565 جیلیوس1394/03/30

فرهیختگان ترکمن: نیمار کدوم خریه بابا

12 مرداد (11:57)


بیچــاره دلــم: شعورشو عشقه.مرسی سلطان که بهش گوشزد کردی.

2 تیر (13:14)


رئال راکین: واقعا راست میگه به خاطر همینه که بعضی از اسطوره ها میگن که به سطح مسی و رونالدو نمیرسه این حاشیه بازیاش ممکنه براش بد تموم بشه

1 تیر (15:39)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi