خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

چه چیدمان هایى براى پپ گواردیولا قابل تصور است؟

چه چیدمان هایى براى پپ گواردیولا قابل تصور است؟
. پیش بینى ترکیب احتمالى بایرن مونیخ براى فصل آیده بسیار دشوار به نظر مى رسد و با توجه به کادر تیم و تاکتیک هاى پیچیده گواردیولا، ترکیب هاى بسیار متفاوتى براى بایرن مونیخ قابل تصور است. با این وجود در صورت جذب آنخل دى ماریا دو ترکیب براى بایرن مونیخ فصل بعد بیشتر محتمل است.
در ترکیب اول دى ماریا همانند رئال مادرید در سمت چپ یک خط میانى سه نفره قرار خواهد گرفت،‌در چنین ترکیبى با توجه به حضور تیاگو ولام، آلونسو و شواین اشتایگر شانسى نخواهند داشت و خاوى مارنتینز و بوآتینگ به گزینه هاى اصلى در عمق دفاعى بایرن مونیخ بدل خواهند گردید.
در ترکیب دوم یک دفاع سه نفره با حضور دى ماریا در پست بال سمت چپ قابل تصور است، با توجه به غیبت ریبرى در اوایل فصل،‌ حضور دى ماریا در چنین پستى واقعى تر به نظر مى رسد. در چنین ترکیبى بازگشت شواینى یا آلونسو و مولر و گوتزه نیز به تیم قابل تصور است، البته در سیستم چرخشى مورد نظر پپ گواردیولا به همه بازیکنان در طول فصل بازى خواهد رسید و این سرمربى اسپانیایى با چنین ایده اى قصد در کاهش احتمال مصدومیت بازیکنان کلیدى خود خواهد داشت.
با این تفاسیر دو ترکیب ایده آل پپ گواردیولا براى فصل بعد بایرن مونیخ به صورت ذیل خواهند بود:نویر-آلبا-بواتنگ-بن عطیه-تیاگو-آلونسو-لام-برنات-روبن-مولر-دی ماریا

برچسب‌ها: پیشبینی ترکیب بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

23 0

180 ستاره سبز ری1394/03/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi