خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

ویا: در بارسلونا، 70 درصد گل هایم با پاس مسی به ثمر رسید

ویا: در بارسلونا، 70 درصد گل هایم با پاس مسی به ثمر رسید
داوید ویا، ستاره سال های نه چندان دور تیم ملی اسپانیا و بارسلونا، اخیراً مصاحبه ای را انجام داده است.

طرفداری- به گزارش AS، داوید ویا ظاهراً از زندگی جدید خود در نیویوک کاملاً راضی است و از این موضوع، لذت می برد. این مهاجم، در نیویورک با آسوده خیالی زندگی می کند و اخیراً با کانال «+» مصاحبه ای را انجام داده است که در ادامه، این مصاحبه را خواهید خواند. ال خواخه، کسی که در سه فصل برای بارسلونا 48 گل به ثمر رساند، می گوید که حضور لیونل مسی در کنارش یک نعمت بوده است.

70 درصد پاس های گلی که به من می رسد، از طرف مسی بود. اما ما، بازیکنان همه برای موفقیت تیم تلاش می کردیم. مردم همیشه از من می پرسند که چرا بارسا، به طور مداوم مهاجمانش را عوض می کند، اما همچنان موفق است. پاسخ من نیز این است که تمام باشگاه های بزرگ این کار را می کنند چرا که سطح خواسته ها به تناوب تغییر می کند.

مصدومیت سال 2011 در یوکوهاما در جریان جام باشگاه های جهان، ویا را با مشکل بزرگی از ناحیه مچ پا رو به رو کرد که باعث پنج ماه خانه نشینی او شد.

هر ورزشکار حرفه ای، سعی می کند در زمین حضور داشته باشد، سریع تر بدود و بهتر از هر کسی شوت بزند یا بالاتر از همه، ضربه سر بزند. خواسته بازیکنان بالاست اما سخت ترین بخش کار، بازی نکردن است. حداقل من فکر می کردم که بخشی از تیم هستم، بارسلونا نیز در آن سال وضعیت چندان خوبی نداشت، به همین خاطر مصدومیت من، کار را بدتر کرد. عصبانی بودم، ناراحت بودم و این موضوع که نمی توانستم بازی کنم و مصدوم بودم، من را آزار می داد. شکی نیست که آن روزها، تاریک ترین روزها در طول فوتبال من بود.

ویا در سال 2013، پس از کسب قهرمانی همراه با بارسلونا به اتلتیکو مادرید رفت، وی در این باره نیز گفت:

در آن زمان، در آستانه رفتن به انگلستان بودم، اما ناگهان اتلتیکو مادرید وارد ماجرا شد و من را از ماجرا خبردار کردند. آن ها به من گفتند که تا چه اندازه می توانم برای باشگاه مهم باشم، حتی برای یک فصل. بنابراین من با اشتیاق به کالدرون رفتم و در نهایت نیز آن جا را با اشتیاق ترک کردم، چرا که تمام صحبت هایی که ما کرده بودیم، محقق شده بود.

این موضوع باعث می شود فکر کنم که آدم بسیار خوش شانسی هستم! نه تنها به خاطر باشگاه هایی که در آن ها بازی کرده ام، بلکه به خاطر شهرهای زیبایی که در آن بوده ام. هم اکنون نیز من در نیویورک بسیار خوشحالم و گاهی اوقات به پارک مرکزی شهر می روم و از حضور در آن جا بسیار لذت می برم. حضور در آن جا برای من بسیار لذت بخش است. خوشبخاته در این شهر و باشگاه نیز می توانم بمانم از فوتبال بازی کردن لذت ببرم.

برچسب‌ها: بارسلونا ویا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

143 مهدی اذریان1394/03/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi