خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار صبای قم
اتحاد صبای قم
38
444

20 درصد سهام صبا در اختیار استانداری قم

20 درصد سهام صبا در اختیار استانداری قم
مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: 80 درصد سهام صبا به بخش خصوصی واگذار می‌شود و 20 درصد سهام باشگاه صبا در اختیار استانداری قم باقی می‌ماند.

به گزارش "مستر90" و به نقل از مهر، عباس جهان‌بینی اظهار داشت: پرونده واگذاری باشگاه صبا به بخش خصوصی مفتوح است و قرار است طی هفته آینده به نتایج نهایی برسیم و روال قانونی برای واگذاری باشگاه صبا انجام شود.

وی افزود: ۸۰ درصد سهام صبا به بخش خصوصی واگذار می‌شود زیرا شرایط واگذاری ۱۰۰ درصدی باشگاه صبا به بخش خصوصی فراهم نیست و قرار است ۲۰ درصد باقی‌مانده در اختیار استانداری قم باشد.

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: با توجه به این که واگذاری ۱۰۰ درصدی و قطعی صبا به بخش خصوصی نیازمند گذشت زمان زیادی بود و در عمل وقت زیادی از صبا می‌گرفت مقرر شد فرآیند واگذاری فعلاً به شیوه فوق انجام شود.

جهان‌بینی بیان داشت: در روزهای اخیر جلسه‌ای با استانداری قم در مورد وضعیت واگذاری صبا و متقاضیان خرید و انتظارات آن‌ها داشته‌ایم و امیدواریم تا روزهای آخر هفته آینده، نتیجه نهایی در این بازه اتخاذ شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر صبا ۲ مشتری جدی دارد که به آنها اعلام کرده‌ایم هر چه سریع‌تر و حداکثر تا روز شنبه نسبت به نهایی کردن وضعیت خود اقدام کنند تا بیش از این وقتی از تیم هدر نرود.

مدیرعامل باشگاه صبای قم تصریح کرد: صبا در صورت واگذاری از قم خارج نمی‌شود و این، اصلی اساسی برای استانداری قم بوده که صبا تحت هر شرایطی در قم بماند البته امیدواریم شرایط برای پشتیانی بهتر صبا فراهم شود.

برچسب‌ها: سهام صبای قم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

186 پل پوگبا جوان1394/03/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi