خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

گزارشی ویژه از انتقال احتمالی پوگبا به بارسلونا

گزارشی ویژه از انتقال احتمالی پوگبا به بارسلونا
پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس، به هدف اول بارسلونا برای تقویت خط میانی این تیم تبدیل شده است. موندودپورتیوو، نشریه نزدیک به بارسلونا، به بررسی آخرین تحولات پرونده جذب پوگبا پرداخته است.
پوگبای 22 ساله، تصمیم خود برای ماندن در یوونتوس حداقل تا تابستان سال آینده را گرفته است. او به خوبی می داند که برای حفظ جایگاه ثابتش در تیم ملی فرانسه برای تورنمنت حساس یورو 2016، یک انتقال ریسکی به باشگاهی دیگر تا چه اندازه می تواند به او لطمه بزند.
او این مساله را به اطلاع مدیربرنامه هایش"مینو رایولا" و نیز مدیران یوونتوس رسانده است. بارسلونا نیز از طریق آریدو برائیدا، مدیر ورزشی بین المللی باشگاه از این موضوع مطلع شده است.پوگبا دوست ندارد بخاطر پوشیدن پیراهن بارسلونا، یک سال مانده به یورو 2016، یک نیم فصل به دور از میادین بماند و از ژانویه برای تیم جدیدش به میدان برود پس، ماندن در یوونتوسی که به خوبی با فضای آن آشناست و جایگاهی ثابت در آن دارد را به هر انتقال دیگری در تابستان جاری ترجیح می دهد.
به گزارش "مستر90"، با جدایی ژاوی از بارسلونا و رفتن او به السد، بارسلونا سخت در پی جذب یک هافبک تراز اول جهانی است و برای این منظور، ابتدا روی پوگبا و سپس روی وراتی نظر مثبت دارد. با علم به این موضوع که این انتقال، برای فصل آتی میسر نخواهد بود. بارسلونا تا ژانویه 2016 از خرید بازیکن جدید محروم است.

برچسب‌ها: انتقال پوگبا بارسا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

205 بلندیهای ری1394/03/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi