خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,235

انصاری فرد: ترجیح می دهم روی پیشنهاداتم بیشتر فکر کنم

انصاری فرد: ترجیح می دهم روی پیشنهاداتم بیشتر فکر کنم
مهاجم فصل گذشته اوساسونا گفت:من به صعود تیم ملی به جام جهانی خوشبین هستم چون همه مردم پشت سر تیم ملی هستند.
کریم انصاری فرد درباره حضورش در مراسم افتتاحیه مدرسه فوتبال جواد نکونام اظهار داشت:قبل از هر چیز به دوست صمیمی ام جواد نکونام تبریک می گویم.او برای فوتبال افتخارات زیادی آفرید و حالا مثل مهدوی کیا وارد فضای بازیکن سازی شده است.جای تقدیر دارد که نکونام تجاربش را در اختیار نسل نو فوتبال ایران می گذارد و امیدوارم در آینده نکونام ها و مهدوی کیا های زیادی از این نفرات در فوتبال کشورمان داشته باشیم.
وی درباره انتقادات از تیم ملی پس از تساوی مقابل ترکمنستان گفت:به نظر من الان جای نگرانی وجود ندارد و نباید انتقاد کرد.هنوز شروع کار هستیم و تیم ملی نیاز به زمان دارد.
انصاری فرد خاطرنشان کرد:من به صعود تیم ملی به جام جهانی خوشبین هستم چون همه مردم پشت سر تیم ملی هستند.ما از پتانسیلی که تیم ملی دارد بهره مند هستیم.
وی درباره اینکه با توجه به عدم حضورش در فهرست اوساسونا چه تصمیمی برای فصل آتی گرفته است و اینکه گفته می شود با تراکتورسازی و پرسپولیس مذاکره کرده گفت:من یک هفته است که به ایران برگشته ام.واقعیت این است که هنوز هیچ تصمیمی برای آینده نگرفته ام و ترجیح می دهم درباره پیشنهاداتی که دارم بیشتر فکر کنم.

برچسب‌ها: انصاری فرد پرسپولیس نقل و انتقالات اوساسونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

323 اف سی ترشر1394/03/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi