خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,066

چه سرنوشتی در انتظار مارک بارترا خواهد بود؟

چه سرنوشتی در انتظار مارک بارترا خواهد بود؟
مارک بارترا مدافع جوان باشگاه بارسلونا جزو بازیکنانی است که ممکن است در تابستان از آبی اناری ها جدا شود او پیشنهاد های زیادی از فوتبال انگلیس دارد.

این بازیکن جوان باتوجه به بند قرارداد خود که باید در بازی های فصل گذشته بیشنر از ` مسابقات را به میدان میرفت اما این گونه نشد رقم فسخ قراردادش به 12 میلیون رسیده است این یک زنگ خطر برای باشگاه بارسلونا است و ممکن است این بازیکن جوان که یکی از محصولات ناب لاماسیا است به سونوشت تیاگو آلکانترا دچار شود که آن بازیکن هم دقیقا چنین شرایطی داشت.

مارک بارترا در این سال ها پیشرفت زیادی کرده است و هروقت برای بارسا در این فصل بازی کرده یک مدافع مطمئن نشان داده است در مصاحبه هم انریکه و برایدا اعلام کردند که مارک بارترا باشگاه بارسلونا را به هیچ وجه ممکن ترک نخواهد کرد و باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار مارک بارترا خواهد بود.

این بازیکن اسپانیایی از تیم های مانند پورتو،تاتنهام و لیورپول پیشنهاد دارد و به نظر میرسد در صورت رفتن به این تیم ها فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا خواهد کرد در حال حاضر مدیر برنامه های این بازیکن در حال ارزیابی پیشنهادات او است.

برچسب‌ها: بارترا بارسا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 1

350 یوزپلنگ زیرآب1394/03/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi