خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,222

پنج مقصد احتمالی کاسیاس برای فصل بعد

پنج مقصد احتمالی کاسیاس برای فصل بعد
مرجع خبری رئال مادرید : در حال حاضر احتمال جدایی کاسیاس از رئال مادرید پس از 24 سال حضور در باشگاه کم نیست. در حال حاضر همه منتظر خرید ده خیا هستند که البته یونایتد هم پیش از فروش ده خیا می خواهد خرید یک دروازه بان را نهایی کند. قیمت ده خیا چیزی در حدود 30 میلیون یورو خواهد بود. نگاهی داریم به مقاصد احتمالی کاسیاس:

1- تاتنهام : آنها دو سال پیش برای خرید لوریس 12 میلیون یورو هزینه کردند. دروازه بان فرانسوی حالا مورد نظر فن خال برای جانشینی ده خیا است. کاسیاس زندگی کردن در لندن را دوست دارد و اگر تاتنهام سهمیه چمپیونزلیگ می گرفت گزینه ایده آلی به شمار می رفت (اما این باشگاه در لیگ اروپا حضور دارد.)

2- آرسنال : کاسیاس رویای دیرینه آرسن ونگر بوده است. فصل گذشته هوم ونگر او را می خواست اما رئال در آن زمان اجازه رفتن کاسیاس را صادر نکرد. آرسنال در چمپیونزلیگ حضور دارد و می تواند یک مقصد خوب برای ایکر به شمار برود.

3- رم : تیم ایتالیایی بیش از بقیه مشتریان با وکیل ایکر در تماس است. مشکل این جاست که آنها نمی توانند بیش از سه میلیون یورو به کاسیاس دستمزد بدهند. رئال اگر بخواهد قرارداد کاسیاس را فسخ کند باید 15 میلیون بپردازد.
4- فنرباغچه : این تیم امسال در لیگ ترکیه دوم شده است و می خواهد دل هوادارانش را با خرید یک ستاره به دست بیاورد. فنرباغچه امسال در چمپیونزلیگ بازی می کند اما مقصد مطمئنی برای کاسیاس به شمار نمی رود.

5- نیویورک کاسموس : کاسیاس می تواند فوتبالش را در آمریکا ادامه بدهد و به رائول و ویا در این کشور ملحق شود. نیویورک کاسموس اکنو نرائول را هم در اختیار دارد اما نکته این جاست که ایکر می خواهد تا سال 2016 در تیم ملی اسپانیا باشد و به همین خاطر قصد جدایی ندارد.

برچسب‌ها: فوتبال خارجی رئال مادرید - اسپانیا ایکر کاسیاس رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

398 جیلیوس1394/03/28

طرفداران ایکر: چرت و ژرت ننویسین خواهشا. . .وقتی ی بازیکن توو مراسم لباس فصل بعد شرکت میکنه یعنی قصد رفتن نداره. .ایکر نامبر وان

28 خرداد (12:36)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi