خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,050

بندیتو: پوگبا را به بارسلونا می آورم

بندیتو: پوگبا را به بارسلونا می آورم
آگوستی بندیتو، یکی از کاندیداهای ریاست باشگاه بارسلونا، روز گذشته در مصاحبه با برنامه "8 al dia" ادعا کرد که می تواند ستاره یوونتوس را متقاعد کند که به بارسلونا بپیوندد. پوگبا، ستاره فرانسوی 22 ساله یوونتوس، به هدف اصلی بارسلونا برای نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است. این باشگاه با وجود اینکه به حکم فیفا نمی تواند هیچ بازیکنی را در این فصل نقل و انتقالاتی، بصورت رسمی به خدمت بگیرد، قصد دارد با پوگبا برای فصل بعد قرارداد امضا کند.

آگوستی بندیتو که یکی از کاندیداهای ریاست باشگاه بارسلوناست، در مصاحبه ای ادعا کرد که توانایی راضی کردن پوگبا برای پیوستن به بارسا را دارد. او به " 8 al dia" گفت:" من با پوگبا صحبت کرده ام. در واقع ابتدا با آندره آ آنیلی، مدیر باشگاه یوونتوس صحبت کردم و سپس بصورت مستقیم با پوگبا به گفتگو نشستم.
او از من درخواست حقوق خالص 12 میلیونی در سال کرد. رقم انتقالش را نیز 80 میلیون یورو عنوان کرد. اگر من به عنوان رئیس باشگاه انتخاب شوم، می توانم پوگبا را به بارسلونا بیاورم."

در بخشی دیگر از این مصاحبه، بندیتو گفت که اگر در انتخابات برنده شود، قرارداد اسپانسر قطری بارسلونا را که سال بعد به اتمام می رسد، تمدید نخواهد کرد. او عنوان کرد که دو تا سه گزینه برای تبلیغ روی پیراهن بارسلونا در نظر دارد.
لازم به ذکر است که انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا، 19 جولای برگزار خواهد شد. لاپورتا و بارتومئو، اصلی ترین کاندیداها برای برگزیده شده به عنوان رئیس باشگاه هستند.

برچسب‌ها: پل پوگبا یوونتوس بارسلونا بندیتو نقل و انتقالات 2015

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

318 بارسا کاتالون ه1394/03/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi