خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

صادقیان: خودم را تحمیل نمی‌کنم

صادقیان: خودم را تحمیل نمی‌کنم
هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: فعلاً منتظر هستم تا تکلیفم با پرسپولیس مشخص شود، چون دوست دارم در این تیم بمانم.
به گزارش "مستر90" و به نقل از تسنیم، پیام صادقیان در مورد وضعیت مبهمی که برای ماندن یا جدایی از پرسپولیس دارد، اظهار داشت: فعلاً تصمیمی نگرفته‌ام و چند روز پیش هم گفتم که اولویتم ماندن در پرسپولیس است. سال گذشته نتوانستم در پرسپولیس هواداران را راضی کنم و به خاطر محبت آنها و دینی که به پرسپولیس دارم، دوست دارم بمانم و همه چیز را جبران کنم.

وی درباره اینکه آیا برای ماندن در پرسپولیس با کسی صحبت کرده است یا نه، اظهار داشت: تاکنون هیچکس در مورد ماندن در پرسپولیس حرفی با من نزده و من هم چند بار پیگیر بودم که کسی جوابم را نداد.

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنی در لیست برانکو برای فصل بعد حضور داشته باشی یا نه گفت: من بارها گفته‌ام که برانکو از لحاظ فنی به من اعتقاد دارد و این را به خودم هم گفته بود. متأسفانه اتفاقاتی افتاد که از پرسپولیس دور شدم و حالا هم نمی‌دانم دقیقاً سرمربی تیم چه نظری در موردم دارد. اگر برای فصل آینده در فهرست پرسپولیس نباشم، مشخص می‌شود که برانکو نظری روی من نداشته است.

صادقیان در مورد اینکه تا چه زمانی می‌خواهد برای پرسپولیس صبر کند، عنوان کرد: من تا چند روز مانده به پایان فصل نقل‌وانتقالات برای پرسپولیس صبر می‌کنم چون این تیم را از صمیم قلب دوست دارم. می‌خواهم فصل قبل را جبران کنم تا هواداران پرسپولیس هم به طور صددرصد از من راضی باشند اما اگر مرا نخواهند چاره‌ای ندارم و مجبورم که از پرسپولیس بروم.

وی در مورد شایعه مذاکرات جدی‌اش با دو باشگاه نفت تهران و تراکتورسازی تبریز گفت: من ترجیح می‌دهم در مورد این موضوع حرفی نزنم. از اکثر تیم‌های خوب لیگ برتر پیشنهاد دارم. پیشنهاد خارجی هم داشته و دارم. فعلاً صبر می‌کنم تا ببینم چه شرایطی به وجود خواهد آمد ولی هواداران پرسپولیس بدانند که دوست دارم در این تیم بمانم. با این حال خودم را تحمیل نمی‌کنم. قطعاً هر چه قسمت باشد همان خواهد شد.

برچسب‌ها: پیام صادقیان پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

393 گل ناز نازی1394/03/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi