خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,698

کازورلا:ژاوی به تنهایی برای ما یک تیم بود.

کازورلا:ژاوی به تنهایی برای ما یک تیم بود.
در ادامه مصاحبه سانتی کازورلا بازیکن تیم ملی اسپانیا که در آرسنال فعالیت دارد رو باهم میخوانیم این بازیکن در مورد ژاوی صحبت کرد و عملکرد وی را مورد ستایش قرارداد.

از نظر من ژاوی بزرگترین هافبک طول تاریخ فوتبال است او 17 سال در باشگاه بارسلونا فعالیت کرد و موفق شد 25 جام گوناگون کسب کند کارنامه و عملکرد او فوق العاده است او در تیم ملی اسپانیا به تنهایی یک تیم بود ژاوی هنگامی که در میانه زمین بود تیم رو به خوبی رهبری میکرد و نقش زیادی قهرمانی جام جهانی 2010 داشت او در حال حاضر به آسیا رفته و در چالش جدیدی قراردارد من و کل مردم اسپانیا به او احترام میزاریم.

ویسنته دل بوسکه :

دل بوسکه مربی بزرگی است و بازیکنان بزرگی هم در اختیار دارد اما ما در سال های گذشته افت های شدیدی داشتیم اما در حال حاضر شرایط خوب است و من باور دارم که دل بوسکه دوباره میتواند اسپانیا را به بهترین تیم جهان تبدیل کند این مربی بازیکنان جوانی رو به تیم اورده که خیلی انگیزه دارن و این انگیزه به ما کمک میکنه.

جرارد پیکه :

جرارد پیکه یک پسر بزرگ و فوق العاده است،او یک شخصیت خاص دارد و جز بهترین مدافع مرکزی های تاریخ فوتبال اسپانیا است او معیار های خوبی زیادی دارد و میتواند کمک های زیادی به اسپانیا کند این فصل برای پیکه فوق العاده بوده او دوباره به روز های خوبش بازگشته و من خیلی خوشحالم امیدوارم بتوانیم به کمک تمام بازیکنان قهرمانی در یورو را تکرارکنیم.

برچسب‌ها: سانتی کازورلا اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

115 ارسنال ایوانغرب1394/03/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi