خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,777

گزینه جدید میلان در صورت شکست در خرید هوملز

گزینه جدید میلان در صورت شکست در خرید هوملز
سران باشگاه میلان برای تقویت خط دفاعی این تیم، گزینه های مختلفی را زیرنظر گرفته تا با جذب یک و یا دو گزینه بزرگ خط دفاعی تیم میلان را در فصل آینده به خوبی تقویت کنند.

در حال حاضر در لیست میلان نام بازیکنانی مانند گودین، میراندا، هوملز، ماکسیموویچ، دوریا و ساویچ دیده می شود که سران باشگاه میلان به خواست سینیشا میهایلوویچ به خرید هوملس علاقه بسیاری نشان می دهند، اما در صورت منتفی شدن انتقال هوملز، میهایلوویچ روی یک نام جدید دیگر دست گذاشته است.

به گزارش “calciomercato” آیمن عبدنور مدافع مستحکم باشگاه موناکو فرانسه، جدیدترین گزینه باشگاه میلان برای تقویت خط دفاعی این تیم در فصل آینده است و سران میلان تصمیم دارند در صورت شکست در خرید هوملز، برای جذب این مدافع باشگاه موناکو تلاش کنند.

این مدافع پرقدرت با باشگاه موناکو تا 30 ژوئن سال 2019 قرارداد دارد، او با بازی های خوب خود در ترکیب تولوز و موناکو به خوبی خود را به عنوان یک مدافع مستحکم و آینده دار معرفی کرده است، وب سایت “transfermarkt” ارزش این مدافع میانی 25 ساله را 8.80 میلیون یورو تخمین زده است، براساس این گزارش میلان می تواند با رقمی در حدود 15 میلیون یورو این خرید را انجام دهد.

برچسب‌ها: هوملز عبد نور گالیانی میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

208 علی و رفقا1394/03/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi