خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,255

تمرینات پرسپولیس اول تیر آغاز می شود/ اردوی اروپایی پرسپولیس

تمرینات پرسپولیس اول تیر آغاز می شود/ اردوی اروپایی پرسپولیس
برانکو ایوانکوویچ پیش از ترک ایران برنامه آماده سازی تیمش برای فصل آینده را تعیین و آن را در اختیار مسوولان باشگاه قرار داد.

در حالی که برانکو ایوانکوویچ امروز اعلام کرده روز 28 خرداد به تهران بازخواهد گشت تا تمرینات این تیم را از 29 خرداد زیر نظر بگیرد، مسوولان باشگاه به دنبال تدارک اردوی اروپایی این تیم هستند.

محمدحسین نژادفلاح با تایید این خبر در این رابطه گفت: در مورد اردوی خارج از کشور هم صحبت هایی کردیم و قرار است این اردو 10،12 روز پس از آغاز تمرینات ما که از اول تیرماه است در یکی از کشورهای اروپایی برگزار شود. خوشبختانه نگرانی های برانکو در مورد طلبش برطرف شده و باید این اطمینان را بدهم که سرمربی ما سر تاریخ مقرر به تهران برمی گردد البته در این بین باید از وزارت ورزش و جوانان و شخص محمود گودرزی تشکر کنم که عنایت ویژه ای به ما داشتند تا بتوانیم با حمایت آنها بودجه فصل نقل و انتقالات مان را تهیه کنیم و مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

برچسب‌ها: پرسپولیس نژاد فلاح تمرینات نقل و انتقالات گودرزی وزارت ورزش و جوانان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 0

493 بارسلونا 66661394/03/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi