خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,282

مذاکره مجدد یونایتد و والنسیا برای اوتامندی

مذاکره مجدد یونایتد و والنسیا برای اوتامندی
نیکولاس اوتامندی، مدافع آرژانتینی باشگاه والنسیا، به شدت مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته و شیاطین سرخ برای به خدمت گرفتن او تلاش وسیعی را آغاز کرده اند.به گزارش "مستر90"، این تلاش ها چندین هفته است که آغاز شده و حتی چندی پیش خبر توافق نهایی یونایتد با ایجنت اوتامندی منتشر شد. این مدافع ارزشمند، خود نیز به نشریات اسپانیایی گفته بود که تحت هر شرایطی قصد جدایی از والنسیا و بازی در یک تیم سطح اول جهانی مثل یونایتد را دارد.

گفته هایی که با واکنش شدید مدیران والنسیا روبرو شد و آنها برای جدایی او رقم 50 میلیون را در نظر گرفتند. مبلغی که باعث عقب نشینی مدیران منچستر شد. با این حال امروز سوپر دپورته خبر داد که یونایتد خواهان از سر گرفته شدن مذاکرات با والنسیا شده و رقم پیشنهادی خود را 35 میلیون یورو عنوان کرده است. 15 میلیون پایین تر از رقم درخواستی والنسیا ولی مدیران یونایتد بسیار امیدوارند که روی این مبلغ با آنها به توافق قطعی برسند. یونایتد علاوه بر اوتامندی، روی سرخیو راموس نیز نظر ویژه ای دارد.

برچسب‌ها: والنسیا آرژانتین اوتامندی نقل و انتقالات منچستریونایتد نقل و انتقالات 2015

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 1

487 شیران ری 21394/03/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi