خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,213

پیشنهاد پرتغالی و قطری برای طارمی

پیشنهاد پرتغالی و قطری برای طارمی
مهدی طارمی در حال حاضر در اردوی تیم ملی حضور دارد و مدیربرنامه هایش پیگیر بررسی پیشنهادات خارجی این بازیکن است.
علی نیکومنش مدیربرنامه های مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت این بازیکن برای فصل آینده به "مستر90" گفت: مهدی هنوز جوابی به پیشنهاداتش نداده است و قبل از اینکه لیگ تمام شود پیشنهاد داشت اما به خاطر پرسپولیس دست نگه داشت.او هنوز طلبش از پرسپولیس را نگرفته و کمترین پول را گرفت و انتظار می رفت با توجه به بازی هایی که انجام داده بود برای تمدید قرارداد با او تماس گرفته شود.او شرایط سنی خوبی دارد و می تواند پیشرفت کند.مسوولان القادسیه از اواسط فصل پیگیر جذب این بازیکن بود اما آقای درخشان موافقت نکردند و مهدی هم روی پرسپولیس تمرکز کرد. باشگاه القادسیه در این مدت خیلی فشار آوردند تا او را جذب کنند.
او در ادامه گفت: طارمی از پرتغال هم پیشنهاد دارد اما بازی کردن هم برای او مهم است. او زمان بازی رفت با لخویا هم از قطر پیشنهادی دارد اما مسوولان باشگاه کویتی خیلی پیگیر هستند.او باید هم بازی کند و هم اینکه آینده اش تامین باشد. او در این مدت فقط روی تیم ملی تمرکز کرده و من هم زیاد با او در تماس نبودم تا بیشتر روی تیم ملی تمرکز کند. او تازه به تیم ملی دعوت شده و برای پیشرفت هنوز جا دارد.نهایتا تا هفته آینده تکلیف طارمی مشخص می شود. او دوست دارد در پرسپولیس بازی کند اما تماسی با او نگرفته اند.

برچسب‌ها: مهدی طارمی پرسپولیس تهران نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 2

253 رئال اب1394/03/24

میلان شمال: هه چه خوش حیال .اوضاع باشکاه نگاه تازه باپول پسر با پول همه چیو میشه خرید

30 خرداد (16:22)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi