خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

نشان سلطنتی بریتانیا برای لمپارد

نشان سلطنتی بریتانیا برای لمپارد
هافبک پیشین تیم فوتبال چلسی به نشان سطح بالای سلطنتی بریتانیا، مفتخر می شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، نام فرانک لمپارد در فهرست افرادی قرار گرفته که در مراسم تولد ملکه الیزابت قرار است مدال افتخار و لقب شوالیه دریافت کنند. هافبک پیشین چلسی و منچسترسیتی به خاطر خدماتی که در ورزش انگلیس داشته به نشان OBE که نشان سطح بالای سلطنتی بریتانیا به شمار می‌رود، مفتخر می‌شود.
هافبک پیشین تیم ملی انگلیس که در سه دوره جام جهانی حضور پیدا کرده و 106 بازی ملی هم در کارنامه بازیگری‌اش دارد در دوران حرفه‌ای درخشانش 14 عنوان قهرمانی مختلف کسب کرده است. لمپارد بیش از 400 بازی برای چلسی در 13 سالی که در این تیم بود انجام داد و در این مدت سه قهرمانی در لیگ برتر، چهار قهرمانی در جام حذفی انگلیس، دو قهرمانی در جام اتحادیه و یک قهرمانی در لیگ اروپا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد.
لمپارد که حالا پس از یک فصل قرضی بازی کردن برای منچسترسیتی باید به نیویورک‌سیتی بازگردد به خبرنگاران گفت: از اینکه به این نشان بزرگ مفتخر می‌شوم، خوشحالم. خیلی خوش‌شانسم که چنین دوره حرفه‌ای پربار و طولانی در فوتبال داشتم. واقعاً لحظه پرغروری برای من و خانواده‌ام است.

برچسب‌ها: لمپارد نشان سلطنتی تیم ملی انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 1

308 βiohazard1394/03/23

منچستر رفسنجان: پیروز امینیان مهاجم ارزون در لیست فروش

24 خرداد (10:02)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi