خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

هشدار تاتنهام به یونایتد: هری کین و هوگو یوریس فروشی نیستند

هشدار تاتنهام به یونایتد: هری کین و هوگو یوریس فروشی  نیستند
دنیل لوی مالک باشگاه تاتنهام تائید کرد که قصد فروش هری کین و هوگو یوریس به منچستر یونایتد را ندارند.
در شرایطی که انتقال داید دخیا به رئال مادرید غریب الوقوع به نظر می رسد، گفته می شود یونایتد به دنبال خرید هوگو یوریس فرانسوی به عنوان جانشین سنگربان جوان اسپانیایی است. از سوی دیگر در روزهای گذشته گزارش شد که یونایتد به طور جدی در پی جذب هری کین مهاجم جوان تاتنهام است.
به گزارش تلگراف، هرچند ممکن است دریافت 70 میلیون پوند برای فروش این دو بازیکن برای لوی وسوسه کننده باشد، اما وی به مائوریسیو پوچتینو اطمینان داد که قصد فروش بهترین بازیکنان باشگاه را ندارد. لوی این اطمینان را داد که هیچ شانسی برای فروش هری کین در تابستان وجود ندارد. با این حال ممکن است یک پیشنهاد بزرگ برای یوریس مورد بررسی قرار گیرد. پوچیتیو اعتقاد دارد حفظ دو ستاره باشگاه در وایت هارت لین از خرید بازیکنان جدید مهم تر است. همان طور که تجربه نشان داد آن ها نتوانستند با 85 میلیون پوند مبلغ انتقال گرت بیل به رئال مادرید بازیکنان مناسب را خریداری کنند.

کین به تازگی قراردادی 5 سال و نیمه با تاتنهام به امضا رسانده است و به واقع بعید به نظر نمی رسد تن به این انتقال بدهد. از سوی دیگر هو یوریس، کاپیتان تیم ملی فرانسه پیش از این نشان داده است که در 28 سالگی علاقه مند به بازی در لیگ قهرمانان اروپا و انتقال به منچستر یونایتد است. با این حال در شرایطی که داستانی مشابه پیش از این در خصوص مایکل کریک، دیمیتار برباتوف، لوکا مودریچ و گرت بیل وجود داشت؛ لوی منفعت باشگاه را مهم تر از علایق شخصی بازیکن تلقی می کند.

برای مثال او در فصل 12-2011 دو پیشنهاد چلسی برای مودریچ را با وجود فشارهای بازیکن و نمایندگانش رد کرد. این بازیکن در فصل بعد با 33 میلیون پوند راهی رئال مادرید شد. تاتنهام از اینکه به وسیله فروش بازیکن یک رقیب را قدرتمند تر نمی کرد خوشحال بود.

در فصلی که گذشته فاصله تاتنهام نسبت به منچستر یونایتد تنها شش امتیاز بود. به همین دلیل لوی اینطور فکر می کند که در صورت واگذاری این دو بازیکن به یک رقیب مستقیم می تواند حفره موجود با چهار تیم بالای جدول را عمیق تر کند. هدف پوچتینیو وقتی در تابستان گذشته ساوتهمپتون را به قصد تاتنهام ترک کرد این بود که تیمی برای حضور در لیگ قهرمانان بسازد و فروش بهترین بازیکنان در راستای این هدف نیست.

از سوی دیگر دنی رز مدافع این باشگاه مورد توجه منچستر سیتی، چلسی و لیورپول قرار دارد و لوی در این پرونده نیز احساسی مشابه دارد. آن ها در حال مذاکره برای تمدید قرارداد نبیل بن طالب هستند.

برچسب‌ها: تاتنهام یونایتد کین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

42 0

588 Fc Man United1394/03/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi