خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,193

پرسپولیس و یک کشتی به گِل نشسته

پرسپولیس و یک کشتی به گِل نشسته
روزهای سختی در انتظار پرسپولیس خواهد بود . این باشگاه هنوز پرداختی به برانکو نداشته و او با ناراحتی ایران را ترک کرد . بخشی عمده ای از رقم قراردادها باقی مانده که بازیکنان را برای تمدید قرارداد در صورت تسویه نکردن به پای مذاکره نمی کشاند . برای خریدهای جدید هم نیاز مالی بحث اول است تا در رقابت عقب نماند . در کنار همه این مسائل که وابسته به منابع مالی است شکایت 7 میلیاردی ژوزه ؛ آرفی و... را هم با حکم فیفاست اضافه کنید. سرخپوشان البته فعلا توانسته‌اند با سیدجلال حسینی به توافقات ضمنی دست یابند و این احتمال وجود دارد که او اولین خرید پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات باشد. پرسپولیسی ها مشکل دیگری هم دارند. اینکه هنوز وضعیت مدیریتی این باشگاه مشخص نیست و این در حالی است که بازیکنان مد نظر سرخپوشان نمی دانند با چه مدیری باید مذاکره کنند. هر روز صحبت از تغییرات مدیریتی در این باشگاه به گوش می رسد و گفته می شود صدای پای امیر عابدینی هم می آید. موضوع واگذاری پرسپولیس و حتی استقلال هم یک اتفاق و نمایش ویژه بود! در حالی که خیلی‌ها از قبل می‌گفتند موضوع واگذاری یک موضوع نمایشی است اما در عمل این مسئله ثابت شد تا همه اهالی فوتبال در یک دوره برای 4 مزایده سرکار بروند! البته بحث واگذاری برای استقلال و پرسپولیس و حدود 50 میلیون هوادار این دو تیم اگر چه نان نداشت اما برای برخی مسئولین که توانستند با مطرح کردن واگذاری این دو باشگاه نام خودشان بیش از پیش را مطرح کنند حسابی آب داشت! جالب اینجاست که برخی از این مسئولان مثل پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی که تا همین چند ماه پیش کمتر کسی نام او را می‌دانست حالا آنقدر در حوزه ورزش مطرح شده که حتی نشست خبری مجازی در شبکه تلگرام که یک نرم افزار پیام رسان است برگزار می‌کند! به هر حال نام استقلال و پرسپولیس بارها خدماتی این چنینی برای برخی مدیران داشته است!

برچسب‌ها: پرسپولیس ایران برانکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

180 مشهد اف سی1394/03/22

مشهد اف سی: سال دیگه پرسپولیس قهرمانه

24 خرداد (16:07)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi