خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,222

رونالدو: موضوع رقابت من با مسی ساخته رسانه‌‌هاست

رونالدو: موضوع رقابت من با مسی ساخته رسانه‌‌هاست
کریستین رونالدو که درخشش‌اش در این فصل از رقابت‌های داخلی اسپانیا و اروپایی کمک فراوانی به بارسلونا برای کسب سه‌گانه قهرمانی کرد و شانس وی را برای کسب پنجمین توپ طلای دوران بازیگری‌اش افزایش داد، می‌گوید با کریستیانو رونالدو هیچ رقابت و خصومتی ندارد.

مسی در این خصوص به سایت «شورتلیست» گفت: هیچ رقابتی در کار نیست و این موضوعی است که رسانه‌ها ساخته‌اند. هر دوی ما می‌خواهیم برای تیم‌های باشگاهی‌مان خوب کار کنیم و چیزی به عنوان مسی در برابر رونالدو وجود ندارد و هرگز وجود نداشته است.

مسی در ادامه به تمجید از وین‌رونی، مهاجم انگلیسی منچستریونایتد که البته در فصل گذشته نمایش چندان خیره‌کننده‌ای نداشت، پرداخت و تأکید کرد: اگر شما به توانایی‌های فنی بازیکنی مانند وین رونی نگاه کنید، می‌بینید که او توانایی رقابت با هر بازیکن دیگری را دارد. کیفیت بازی رونی استثنایی است. او نه تنها توانایی‌های فنی فوق‌العاده‌ای دارد بلکه برای تیمش هم سخت تلاش می‌کند. من مطمئنم که مسئولان باشگاه منچستریونایتد هرگز به او اجازه نمی‌دهند این تیم را ترک کند.

با وجود تمجید مسی از رونی، مهاجم انگلیسی شیاطین سرخ از نظر آمار گلزنی و کسب افتخار فاصله زیادی با رقبای آرژانتینی و پرتغالی‌اش دارد. در بازه زمانی پنج سال گذشته، مسی به طور متوسط در هر فصل ۵۵.۸ گل برای بارسلونا و تیم ملی آرژانتین به ثمر رسانده است. رونالدو هم در همین بازه زمانی به طور متوسط در هر فصل ۵۷.۲ گل برای رئال مادرید و تیم ملی پرتغال زده است. رونالدو ۱۰ گل دیگر می‌خواهد تا ۳۲۳ گله و به برترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید تبدیل شود. مسی اما این عنوان را با ۴۱۲ گلی که برای بارسلونا به ثمر رسانده است در اختیار دارد.

برچسب‌ها: رونالدو بهترین بازیکن سال اروپ مسی یکی از 3 بازیکن برتر جهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

42 3

514 تنهآعقآب مآدرید1394/03/21

شهید همت قرچک: چند سال بعد مسی میشه آقای خاص و جای یه عده رو میگیره ولی باید دید این بازیکن میتونه از زیر سلطه اسراییل بیاد بیرون

22 خرداد (00:17)


قوهای سفیدایران: خدا شفا میده

21 خرداد (23:40)


علی شبانی: خبر نوشتنو داشته باش کریستیانو کمک فراوانی به قهرمانی بارسلونا کرد

21 خرداد (23:14)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi