خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,053

الکس ویدال؛ خرید جدید بارسلونا را بیشتر بشناسیم

الکس ویدال؛ خرید جدید بارسلونا را بیشتر بشناسیم
الکس ویدال آخرین خرید بارسلونا، بازیکن 25 ساله و سابق آکادمی این باشگاه بوده که در سویا خود را به عنوان یک بازیکن کامل و چند پستی معرفی کرده است.

الکس ویدال (متولد 21 آگوست 1989) از تیم سویا به بارسلونا ملحق شد؛ جایی که او بالاخره پس از چند سال حضور در تیمهای کوچک و 3 سال حضور در تیم آلمریا، موفق شد در آن نامی برای خود دست و پا کند. این بازیکن متولد کاتالونیا بوده و اکنون به محل تولد خود بازگشته است؛ جایی که او قبلتر در فصل 2001/02 یک فصل را در تیم زیر 14 ساله های بارسلونا سپری کرده بود. گفتنی است که جوردی آلبا بازیکن فعلی بارسا نیز زمانی در آن تیم همبازی ویدال بوده است.

ویدال کار خود را از تیم دام آغاز کرده و سپس به اسپانیول ملحق شد؛ تیمی که او را به پاناتینایکوس یونان قرض داد. یک سال بعد او به کاتالونیا برگشته و به خیمناستیک تاراگونا پیوست، اگرچه او بیشتر دوران حضورش را در تیم پایه این باشگاه "پوبلا دِمافومت" سپری کرد. در فصل 2010/11 به عضویت مایورکا ب درآمده و سپس به تیم دست دومی آلمریا پیوست. سهم بزرگ او در صعود این تیم به لالیگا به قدری چشمگیر بود که توجه سویا را به خود جلب کند.

قهرمانی در لیگ اروپا

به محض حضور ویدال در سانچز پیز خوان، وی خود را به عنوان یک بازیکن چند پستی و همه کاره معرفی کرد که توانایی بازی در سمت چپ و راست خط هافبک را دارد. اگرچه اونای امری بیشتر از او به عنوان هافبک راست بازی گرفته و در اواخر فصل نیز وی را به عنوان یک دفاع راست در ترکیب قرار می داد. در این پست بود که وی شکوفا شده و فرارهای سریع او در کناره ها برای حمایت از خط هافبک و مهاجمین تیم، تحسین همگان را برانگیخت.

ویدال فصل گذشته در 31 بازی لالیگا (21 بازی از ابتدا) به میدان رفت و 4 گل و 5 پاس گل به نام خود به ثبت رساند. علاوه بر این، وی با 2 گل و 4 پاس گل، نقش کلیدی در قهرمانی سویا در لیگ اروپا ایفا کرد.

منبع: سایت رسمی باشگاه بارسلونا
مترجم: غلامحسین صبوری/ FCBarelona.ir

برچسب‌ها: بارسلونا الکس ویدال الکس ویدال خرید جدید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 2

799 بارسلونا سنگری1394/03/21

ترمیناتوووووور: ایشالله به درد بارسا بخوره..

22 خرداد (16:33)


22 خرداد (11:58)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi