خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,237

پرسپولیس به دنبال ۳ بمب نقل و انتقالات /اولین بمب سرخ پوش شد

پرسپولیس به دنبال ۳ بمب نقل و انتقالات /اولین بمب سرخ پوش شد
او درباره مذاکره‌اش با بازیکنانی مثل خلعتبری، رحمتی و حسینی گفت: حسینی و خلعتبری که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند، درباره رحمتی هم باید بگویم یک بار حرفی زدم که او اشتباه برداشت کرد. من رحمتی را دوست دارم و امیدوارم ایشان نگوید که من یک روز دنبال عکس گرفتن با او بوده‌ام!

هیچ‌ کس بدش نمی‌آید این بازیکنان را داشته باشد، با این حال انتظار من از کسانی که دوست دارند به پرسپولیس بیایند این است که با «رقم‌های پرسپولیسی» صحبت کنند. در ایران سقف قرارداد حدود یک میلیارد است. اگر رحمتی، حسینی و خلعتبری بخواهند با یک میلیارد به پرسپولیس بیایند، چرا من نخواهم؟ اگر این بازیکنان افتخار بدهند و در پرسپولیس باشند می‌توانیم به بودن در این تیم افتخار کنیم! ما به خاطر هواداران پایمان را جلو می‌گذاریم و دست نیاز به سمت این بازیکنان دراز می‌کنیم!

نکته: قرارداد رحمتی با پیکان حدود ۵/۲ برابر این چیزی بود که آقای نژادفلاح می‌گوید و سیدجلال هم ۲ سال قبل با پرسپولیس ۴/۱ میلیارد قرارداد داشت؛ حالا چطور با یک میلیارد پرسپولیسی شود؟! خلعتبری هم حداقل برای سال آخر ۷/۱ میلیارد از سپاهان گرفت.

گفتنی است سیدجلال حسینی، مدافع تیم ملی ایران که فصل گذشته در تیم الاهلی قطر توپ زد پس از مذاکرات موفقیت‌آمیز با مسئولان پرسپولیس با این تیم به توافق رسید تا از فصل آینده بار دیگر پیراهن قرمزهای پایتخت را بر تن کند.

برچسب‌ها: فوتبال داخلی پرسپولیس تهران نقل و انتقالات پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

616 جیلیوس1394/03/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi