خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ذوب آهن
اتحاد ذوب آهن
24
1,460

ذوب آهن و سپاهان هنوز هم بهترین گزینه هستند ..!

ذوب آهن و سپاهان هنوز هم بهترین گزینه هستند ..!
به نقل از ایمنا نگاهی اجمالی به وضعیت 16 تیم حاضر در لیگ برتر دوره پانزدهم به خوبی نشان می‌دهد که نمایندگان فوتبال اصفهان در حال حاضر حداقل یک گام از رقبای خودشان جلوتر هستند و همین مسئله می‌تواند در آغاز دوباره مسابقات لیگ شرایط را به سود دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن رقم بزند.
به
حضور هر دو تیم در فصل آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا این نکته را یادآوری می‌کند که سپاهان و ذوب‌آهن علاوه بر حفظ اسکلت موفق سال گذشته خودشان باید به دنبال جذب بازیکنان جدید و تقویت تیمهایشان هم باشند تا با قدرت هر چه تمام‌تر در مسابقات بین‌الملی هم شرکت کنند
هر حال هر دو تیم هم تکلیف مالکیتشان مشخص است و هم مدیران عاملشان مشغول مذاکره با بازیکنان قدیم و جدید هستند تا ترکیبی قدرتمند را روانه فصل جاری فوتبال ایران کنند. از سوی دیگر وضعیت سرمربی هر دو تیم هم مشخص است و در حالیکه رقبای اصلی سپاهان و ذوب‌آهن هنوز وضعیت نیمکت مربیانشان مشخص نیست در مقابل اصفهانی‌ها با خیالی راحت‌تر مشغول بستن تیم‌هایشان هستند.
به هر حال حضور هر دو تیم در فصل آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا این نکته را یادآوری می‌کند که سپاهان و ذوب‌آهن علاوه بر حفظ اسکلت موفق سال گذشته خودشان باید به دنبال جذب بازیکنان جدید و تقویت تیم‌هایشان هم باشند تا با قدرت هر چه تمام‌تر در مسابقات بین‌الملی هم شرکت کنند اما نکته‌ای که شاید بیش از هر زمان دیگری بدجور در ذوق هواداران این دو تیم می‌زند بازار گرمی بازیکنانی است که به مدد اعتماد همین دو باشگاه توانستند جایگاهی مناسب در فوتبال ایران پیدا کنند.
بعد از ماجرای کارلوس سانتوس نوبت به تعدادی از بازیکنان ایرانی این دو تیم رسیده که با مطرح کردن چند پیشنهاد لیگ برتری به دنبال بهره بردن از این سروصدای رسانه‌ای و بالاتر بردن مبلغ قراردادشان هستند تا در اصطلاح نازشان خریدار بیشتری داشته باشد. ولی نگاهی به وضعیت دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن در طی سال‌های گذشته به خوبی نشان می‌دهد که نمایندگان فوتبال اصفهان حتی در بدترین روزهای خودشان هم از لحاظ پرداخت‌های مالی به موقع شرایط بهتری نسبت به تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال
سپاهان و ذوب‌آهن منطقی قرارداد می‌بندد،منطقی پول می‌دهند و منطقی هم از بازیکن انتظار دارند اما به جرات می‌توان گفت که در شرایط فعلی هیچ باشگاه ایرانی به اندازه سپاهان و ذوب‌آهن نمی‌تواند اسباب رضایت بازیکنانش را فراهم کند
داشته‌اند که هنوز طلبکارانی از سال‌ها قبل را در مقابل باشگاه خودشان می‌بینند.
سپاهان و ذوب‌آهن منطقی قرارداد می‌بندد، منطقی پول می‌دهند و منطقی هم از بازیکن انتظار دارند اما به جرات می‌توان گفت که در شرایط فعلی هیچ باشگاه ایرانی به اندازه سپاهان و ذوب‌آهن نمی‌تواند اسباب رضایت بازیکنانش را فراهم کند.
البته هم مهرزاد خلیلیان و هم سعید آذری مدیران کم تجربه‌ای نیستند و به اندازه کافی با این فضا آشنایی دارند ولی این نوع بازار گرمی‌ها به جز ایجاد ناراحتی و دلخوری چیزی برای هواداران زرد و سبز به همراه ندارد.
نکته مهم دیگر این است که هر دو تیم اصفهانی در سال آینده نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند و این مسابقات می‌تواند به عنوان ویترینی برای شناساندن فوتبالیست‌های ایرانی به بازار داغ کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس را فراهم کند. همانطور که دو سال قبل مهدی شریفی با گلزنی در آسیا تبدیل به پدیده جوان این رقابت‌ها شد امسال هم مهدی طارمی در فصل بد باشگاه پرسپولیس خودش را به فوتبال آسیا معرفی کرد تا امروز پیشنهادی چند میلیاردی از القادسیه کویت دریافت کند و این اتفاق می‌تواند برای بازیکنانی که امروز برای تیمهایشان ناز می‌کنند هم بیفتد و همین مسائل جذابیت پیوستن به دو باشگاه اصفهانی را بیش از هر زمان دیگری مهم جلوه می‌دهد.

برچسب‌ها: ذوب آهن سپاهان لیگ برتر ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

500 راموس گارسیا1394/03/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi