خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

توافق رئال مادرید و کاسیاس برای فسخ قرارداد

توافق رئال مادرید و کاسیاس برای فسخ قرارداد
به نظر می رسد که دوران حضور ایکر کاسیاس در رئال مادرید در حال اتمام است و این دروازه بان اسطوره ای باید به دنبال باشگاهی دیگر برای ادامه فوتبالش باشد.

به گزارش "مستر90"، فصل پرتلاطم و پرحاشیه کاسیاس در رئال مادرید که بارها بخاطر نمایش هایش مورد انتقاد هواداران رئال در برنابئو قرار گرفت، سبب شد تا مدیران رئال برای فصل بعد در پی جذب داوید دخیا باشند.طبق اخبار منتشره در چند روز اخیر، دخیا در آستانه پیوستن به رئال قرار دارد و همین مساله سوال های زیادی را در مورد آینده کاسیاس ایجاد کرده است.

ساعتی پیش، سرخیو سائوکا، خبرنگار تلویزیون TVE، گزارش داد که بین باشگاه رئال مادرید و ایکر کاسیاس برای فسخ قرارداد این دروازه بان توافقات کلی صورت گرفته و بدین ترتیب همه چیز برای ورود دخیا به رئال مهیا خواهد شد. طبق این گزارش، انتقال دخیا از منچستریونایتد به رئال، هفته بعد رسمی خواهد شد. این خبر از سوی کادنا سر نیز تایید شده و در رسانه های اسپانیا به سرعت بازتاب داشته است.

کاسیاس تا ژوئن 2017 با رئال قرارداد دارد و برای فسخ این قرارداد، رئال مبلغی به عنوان غرامت به این دروازه بان پرداخت خواهد کرد. این خبر هنوز بصورت رسمی از سوی هیچ کدام از طرفین تایید نشده است.

برچسب‌ها: رئال مادرید کاسیاس دخیا منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

312 بن10 کریس1394/03/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi