خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,393

استقبال کرگر و آلدریج از خرید دنی اینگز

استقبال کرگر و آلدریج از خرید دنی اینگز
جیمی کرگر مدافع سابق لیورپول از خرید دنی اینگز مهاجم جوان برنلی استقبال کرد.

این گلزن 22 ساله که همینک در ترکیب تیم زیر 21 سال انگلستان حضور دارد، در فصل گذشته 11 گل به ثمر رساند و به طور مستقیم در 60 درصد از گل های تیمش تاثیرگذار بود.

کرگر در خصوص جذب این بازیکن به تاک اسپورت گفت: "خوب است که پس از یک فصل ناامید کننده به سرعت بازیکنان جدید جذب شوند. وقت امر و نهی کردن نیست اما پس از پایان ناامید کننده فصل به چنین خریدهایی نیاز داشتیم. فکر می کنم اینگز نقشی را ایفا کند که قرار بود فابیو بورینی ایفا کند و در صورت اینکه بتواند در بازی های جام حذفی، اتحادیه و لیگ اروپا بدرخشد؛ به ترکیب اصلی اضافه شود. او کارش را به خوبی در برنلی انجام داد. می توانستید ببینید که چطور او به همه جای زمین سرک می کشید و به سختی تلاش می کردو هر گاه که فرصت پیدا می شد گلزنی می کرد. او فصل بسیار خوبی داشت. او کسی است که برندان راجرز او را از سال های قبل در لیگ های پایین می شناسد."

همچنین جان آلدریج مهاجم سابق ایرلندی لیورپول در این خصوص گفت: "دنی اینگز به عنوان یک بازیکن جوان 11 گل برای برنلی، تیمی که سقوط کرد، به ثمر رساند و همچنین به تیم ملی رسید. او استعداد خوبی دارد و دروازه را به خوبی می شناسد. باید بگویم که دنی جنبش خوبی در زمین دارد و سریع است. او در مقابل دروازه فرصت طلب است و روز به روز بهتر می شود."

برچسب‌ها: کرگر آلدریج اینگز استقبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 1

262 Liverpoolism1394/03/20

20 خرداد (17:17)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi