خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,052

اسپورت : سویا و آژاکس خواهان خرید قرضی مونیر شدند

اسپورت : سویا و آژاکس خواهان خرید قرضی مونیر شدند
بنا به گزارش های وب سایت معتبر اسپورت 3 باشگاه اروپایی یعنی سلتا،آژاکس و سویا خواهان جذب مونیر ال حدادی به صورت قرضی شده اند این بازیکن در حال حاضر 19 سال سن دارد و در فصل آینده راهی تیم اصلی میشود.

مونیر ال حدادی بازیکنی بود که در اوایل فصل برای بارسا بار ها به میدان رفت و در اکثر بازی ها لوئیز انریکه او را به پدرو ترجیه داد در اولین بازی بارسا در لالیگا این مهاجم 19 ساله توانست 1 گل برای بارسا به ثمر برساند اما رفته رفته یک افت شدید کرد و لوچو مجبور شد او را به تیم بارسا بی منتقل کند.

این بازیکن میتوانند همانند ستاره های جوان سابق بارسا بویان کرکیچ و کوئنکا که به تیم آژاکس رفتند و در لیگ قهرمانان اروپا هم بازی کردند برود که این انتقال هم دور از دسترس نیست به نظر نمیرسد که این مهاجم 19 ساله توانایی رقابت با مهاجمان تیم اصلی یعنی مسی،سوارز،نیمار و پدرو رو داشته باشد.

اما با همه این وجود به نظر میرسد که باشگاه بارسلونا نمیخواهد این بازیکن حتی به صورت قرضی هم از آبی اناری ها جدا شود و اصلا نمیخواهد او تیم را ترک کند.

برچسب‌ها: بارسلونا بارسا سویا آژاکس مونیر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 0

406 مهی یونایتد1394/03/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi