خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,205

نورمحمدي: هيچ كس جوابگوي ما نيست

نورمحمدي: هيچ كس جوابگوي ما نيست
علیرضا نورمحمدی مدافع میانی پرسپولیس برای تمدید قرارداد به دفتر باشگاه دعوت شده است. این بازیکن روز گذشته در این مورد به ما گفت: «با من هم تماس گرفتند و گفتند برگردیم و به تیم کمک کنیم اما نمی دانم آینده مان چه خواهد شد زیرا شرایط بسیار بد است.»

نورمحمدي افزود: «دوست ندارم طوري حرف بزنم كه هواداران نااميد شوند ولي واقعيت را بايد گفت. در حال حاضر هيچ كس به سؤالات ما جواب نمي دهد. شما بياييد و به ما بگوييد چه كسي بايد پاسخگوي ما باشد؟ البته مسئولان در تلاش هستند تا بهترين شرايط را فراهم كنند اما با حرف زدن تنها و عدم حمايت از سوي مديران عالي رتبه ورزش كشور، مشكلات تيم حل شدني نيست.»

نورمحمدي افزود: «همه ما بلاتكليف هستيم. از يك طرف از باشگاه هيچ خبري نمي رسد و از سوي ديگر، هر روز شايعات جديدي مي شنويم كه روي ذهن مان خواه، ناخواه تأثير مي گذارد. آخرين ماجرا، همان موضوع ماليات ها بود كه حتماً در آينده اذيت مان مي كند. متأسفانه كسي نيست كه اين ماجرا را مديريت كرده و همه ما را از بلاتكليفي خارج كند. اين هم شد مثل همان موضوع اتومبيل هايي كه در گذشته به ما دادند.

اتومبيل هايي كه سند ندارد و اصلاً نمي دانيم بايد با آن چه كار كنيم. نه مي توانيم با آن از پاركينگ خانه خارج شده و در شهر دوري بزنيم و نه حق داريم اتومبيل ها را بفروشيم چون هيچ مدركي در مورد مالكيت آن نداريم. البته همين ماشين ها هم به پاي قراردادمان نوشته شده است!»

اين بازيكن در نهايت گفت: «با اين شرايطي كه وجود دارد، نمي دانم تكليف باشگاه چه خواهد شد. الان مي گويند حتي شايد برانكو هم ديگر برنگردد. ما نمي دانيم بالاخره فصل را با برانكو شروع مي كنيم يا مربي ديگري مي آيد؟ همه چيز عجيب است. اميدوارم هرچه زودتر شرايط بهتر شده و پرسپوليس به روزهاي خوبش برگردد.»

برچسب‌ها: نورمحمدی پرسپولیس برانکو تمدیدقرارداد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

221 بارسلونا 66661394/03/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi