خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,823

مورینیو: یک مهاجم جدید می‌خواهم

مورینیو: یک مهاجم جدید می‌خواهم
با اعتراف آقای خاص به نیاز تیمش به جذب یک مهاجم جدید، احتمال پیوستن مهاجم کلمبیایی شیاطین سرخ به آبی‌پوشان لندن قوت گرفت.
به گزارش ورزش11، شایعه پیوستن رادامل فالکائو به چلسی که رسانه‌های انگلیسی از چندی پیش آن را مطرح کرده‌اند، بیش از پیش به واقعیت نزدیک‌تر شد، چرا که سرمربی پرتغالی این تیم اعتراف کرد به دنبال جذب یک مهاجم جدید است.

با اتمام فصل، فالکائو که عملکرد جالب توجهی هم برای شیاطین سرخ نداشت، به موناکو برگشته است اما ظاهراً او نمی‌خواهد در فصل آینده برای قرمزوسفیدپوشان استاده‌لویی توپ بزند و به هر نحوی، حتی کاهش حقوقش قصد دارد در لیگ برتر بماند. گفته شده که چلسی مذاکرات خود را با مهاجم پیشین اتلتیکومادرید آغاز کرده است و بعید نیست که در آینده‌ای نزدیک، فالکائو به جانشین دیدیه دروگبا در استمفوردبریج تبدیل شود، اتفاقی که مورینیو احتمال رخ دادن آن را قوت بخشیده است.

مورینیو در گفت‌و‌گو با نشریه تایمز انگلیس اظهار داشت: ما باید یک مهاجم بخریم، چون تیم‌مان به وجود سه مهاجم آماده و سطح بالا نیاز دارد. البته ما نمی‌خواهیم که در فصل نقل‌وانتقالات‌ خودمان را تنها به یک گزینه محدود کنیم، چون در آن صورت بر سر میز مذاکره دست‌مان بسته خواهد شد.

مورینیو ادامه داد: پیدا کردن بازیکنانی که بلافاصله پس از پیوستن‌شان به چلسی بتوانند در تیم جا بیفتند بسیار سخت است. در واقع پیدا کردن مهاجمی بهتر از دیه‌گو کاستا، دروازه‌بانی بهتر از تیبا کورتوا و هافبک‌هایی بهتر از نمانیا ماتیچ یا سسک فابرگاس بسیار سخت است. این فصل مأموریت ما تقویت ترکیب تیم و جذب بازیکنانی است که از نظر ثبات ما را به سطح بالاتری برسانند تا مانند فصل گذشته از بابت مصدومیت مهره‌های کلیدی و کمبود بازیکنان به دردسر نیفتیم. ما باید سعی کنیم با حفظ دو سه بازیکن جدید تیم را در موقعیت کنونی‌اش حفظ کنیم.

برچسب‌ها: ژوزه مورینیو چلسی رادامل فالکائو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

32 1

295 چل تهران سی1394/03/19

19 خرداد (17:11)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi