خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,329

آموزش یارگیری توسط کی‌روش و حضور تاج و ابراهیم‌زاده

آموزش یارگیری توسط کی‌روش و حضور تاج و ابراهیم‌زاده
گزارش تمرین تیم ملی / آموزش یارگیری توسط کی‌روش و حضور تاج و ابراهیم‌زاده

وبسایت رسمی برنامه نود - تمرینات تیم ملی کشورمان همچون روزهای گذشته در ورزشگاه پاس قوامین پیگیری شد و ملی‌پوشان زیر نظر کی‌روش به تمرین پرداختند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم، تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۹ امارات از ساعت ۱۸ دیروز (یکشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) آغاز شد.

*پیش از آغاز تمرین اوسیانو کروز مربی تیم ملی برخلاف روزهای گذشته با مهدی شریفی، مهدی ترابی و محمدرضا اخباری که بازیکنان جوان تیم ملی هستند بازی کرد. این درحالی بود که کروز در تمرینات اخیر تیم ملی بیشتر با بازیکنان باتجربه تیم ملی کار می‌کرد و شوخی او بیشتر با این بازیکنان بود.

*پیش از آغاز تمرین کارلوس کی‌روش حدود ۱۰ دقیقه با سیدجلال حسینی و سروش رفیعی که مشکل ممنوع الخروجی دارند صحبت کرد. این موضوع حتی به وقت تمرین نیز کشیده شد و این دو بازیکن ناراحتی خود را از مشکل بوجود آمده با سرمربی تیم ملی در میان گذاشتند.

*کی‌روش صحبت کوتاهی با بازیکنان داشت و پس از صحبت‌های او ۴ دروازه‌بان تیم ملی با مهدی حیدری گرم کرده و تمرینات اختصاصی را دنبال کردند و سایر بازیکنان نیز در محوطه جریمه یکی از دروازه‌بان‌ها مشغول به بازی دست‌رشته شدند.

*در بازی دست‌رشته کری خوانی و شوخی زیادی بین بازیکنان بود و صدای خنده‌های آنها تا روی سکوها نیز می‌آمد.

*پس از ۴۰ دقیقه کی‌روش به بازیکنان استراحت کوتاه داد و آنها پس از نوشیدن آب بخش اصلی تمرین را آغاز کردند. دو دروازه در کمتر از نیمی از زمین قرار داده شده بود و بازیکنان در دو تیم ۱۱ نفره مشغول به بازی شدند و سروش رفیعی هم متمایز از سفید و قرمزپوشان با کاوری آبی رنگ نقش مهره کلیدی و بازیکن بازی‌ساز را اجرا می‌کرد. این بازیکن وظیفه توپ رسانی به بازیکنان تیمی را داشت که در حمله قرار داشتند.

*پس از حدود ۱۵ دقیقه که فوتبال درون تیمی انجام شد کی‌روش روی ضربات کرنر با بازیکنان تمرین کرد و در حین فوتبال درون تیمی بیشتر کار دو تیم مربوط به زدن ضربات کرنر بود. در این بخش کی‌روش نحوه یارگیری را به دقت و به تک تک بازیکنان آموزش می‌داد و به مهاجمان نیز می‌گفت که چگونه باید حرکت کنند تا از سد مدافعان بگذرند.

*بازیکنان در پایان تمرین مشغول زدن ضربات ایستگاهی شدند. کی‌روش از تدارکات تیم ملی خواسته بود آدمک‌ها را مقابل دروازه‌ها قرار دهند. شدت کثیفی این آدمک‌ها به حدی بود که تدارکات تیم ملی مجبور شد پیش از قرار دادن آنها مقابل دروازه این آدمک‌ها را شستشو دهد تا ناراحتی کی‌روش را به همراه نداشته باشد.

*در لحظات پایانی تمرین منصور ابراهیم‌زاده از مربیان کشورمان با دسته گل به تمرین آمد و از روی نیمکت نظاره‌گر تیم ملی شد. پس از ابراهیم‌زاده، مهدی تاج هم در تمرین تیم ملی حضور یافت.

برچسب‌ها: فوتبال ایران تیم ملی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

220 اوساسونارامیار1394/03/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi