خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,674

ولفسبورگ به دنبال بازگرداندن مانژوکیچ

ولفسبورگ به دنبال بازگرداندن مانژوکیچ
ولفسبورگ از خبر بازگشت احتمالی ماندزوکیچ شدیدا استقبال کرده است.
ولفسبورگ به دنبال بازگرداندن مانژوکیچ
به گزارش "مستر90"، سبزهای نیدرزاکسن بعد از کسب مقام دومی بوندسلیگا و به دست آوردن قهرمانی جام حذفی آلمان، برای حضوری هر چه قدرتمندتر در فصل بعد چمپیونزلیگ به دنبال جذب بازیکنان توانمند و مطرح برای تیمشان هستند. در لیست خرید این تیم بار دیگر نام ماریو مانژوکیچ کروات به چشم می‌خورد. گفتگوهای اولیه هم با باشگاه اتلتیکو مادرید انجام شده است اما دو تیم بر سر مسئله مالی با هم اختلاف دارند.
روزنامه "اکیپ" چاپ فرانسه نوشت ولفسبورگ حاضر است 15 میلیون یورو برای مانژوکیچ بپردازد. اما همزمان روزنامه "مارکا" چاپ اسپانیا خبر داد اتلتیکو 22 میلیون یورو برای فروش این بازیکن مطالبه کرده است.
این بازیکن 29 ساله که از سال 2010 تا 2012 در ولفسبورگ توپ می‌زد، هم اینک عضو باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا است و ر 43 بازی برای این تیم 20 گل به ثمر رسانده است. قرارداد او با این تیم تا سال 2018 معتبر است.

برچسب‌ها: مانزوکیچ وولسبورگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

50 0

267 لشکر کهکشانی1394/03/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi