خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,336

جهانبخش: رقم 7میلیون یورو درست نیست

جهانبخش: رقم 7میلیون یورو درست نیست
در مورد انتقال علیرضا جهانبخش از نایمخن به تیمهای دیگر، هر روز یک خبر شنیده می شود. گمانه زنی ها هر روز جهانبخش را به یک تیم می فرستند، آن هم با ارقامی عجیب مثل 7 میلیون یورو.
مرد سال ژوپیلرلیگ اما در گفتگو با "مستر90" شفاف سازی می کند. او می گوید:« تا به امروز فقط دو پیشنهاد رسمی برای جذب من به باشگاه نایمخن رسیده و من هم هنوز تصمیمی نگرفته ام. فکر می کنم بقیه پیشنهادها در حد گمانه زنی بوده و یا به دست من، باشگاه و مدیر برنامه هایم نرسیده است. باید صبر کنیم تا بهترین تصمیم را بگیریم.»
علیرضا جهانبخش در ادامه می گوید:« نمی دانم این گمانه زنی ها از کجا نشات می گیرد. مثلا در روزهای گذشته گفته اند که یک تیم برای دریافت رضایت نامه من مبلغ 7 میلیون یورو می پردازد. این مبلغ درست نیست و بیشتر همان گمانه زنی است. دارم پیشنهادها را بررسی می کنم تا تصمیمی بگیرم که برای آینده ام موثر باشد.»

برچسب‌ها: جهانبخش نایمخن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

238 رئال اب1394/03/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi