خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,273

فرکی:جدایی سوکای به نفع این بازیکن است

فرکی:جدایی سوکای به نفع این بازیکن است
حسین فرکی در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عمل جراحی که بر روی پایش انجام داده، وضعیت سپاهان در فصل نقل و انتقالات و لیست ورودی و خروجی بازیکنان این تیم صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

فارس: بعد از عمل جراحی که بر روی زانویتان انجام داده‌اید از بیمارستان مرخص شدید. درباره این عمل جراحی صحبت کنید.

من بعد از اینکه سال گذشته یکی از زانوهایم را عمل کرده‌ام مجبور شدم زانوی دیگرم را هم عمل کنم که این مسئله از سه ماه قبل در برنامه من بود و بالاخره آن‌را انجام دادم و الان منتظر گذر زمان هستم تا وضعیتم مشخص شود.

فارس: گویا عمل سختی هم انجام داده‌اید.

بله عمل سختی بود و من حدود 5 ساعت زیر تیغ جراحان بودم اما خوشبختانه پزشکان اعلام کردند که مشکل زانویم رفع شده و باید از زحمات دکتر کیهانی، موذن رئیس بیمارستان و کلیه پرسنل بیمارستان پارس تشکر کنم که در این مدت برای من زحمات زیادی کشید‌ند.

فارس: درباره سپاهان هم صحبت کنید و اینکه چه شد که در این تیم باقی ماندید؟

خب از ابتدا هم توافق ما یک فصل و نیم بود و خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت و سپاهان هم در نهایت قهرمان لیگ برتر شد که باید به مردم اصفهان، هواداران سپاهان ، مجموعه باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تبریک بگویم که زحمات زیادی کشیدند و موفق شدیم روز آ‌خر به شایستگی قهرمان لیگ برتر شویم. ما امسال باید برای جنگیدن در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا خودمان را آماده کنیم و باید پشتوانه قوی داشته باشیم و برای حضور در این سه جبهه از نظر نیروی انسانی و حمایت‌های باشگاه همه چیز باید دست به دست هم بدهد تا سپاهان بتواند یک فصل موفق دیگری را سپری کند.

برچسب‌ها: فرکی فرکی-سپاهان جواهیر سوکای سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

337 فولاد سپاهان اص1394/03/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi