خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,827

کاستا: دلیلی ندارد که از چلسی بروم

کاستا: دلیلی ندارد که از چلسی بروم
چندی پیش خبری در رسانه های اسپانیایی منتشر شد مبنی بر اینکه دیگو کاستا در لندن و در باشگاه چلسی احساس ناراحتی می کند و تقاضا کرده که به اتلتیکو بازگردانده شود، خبری که اکنون با تکذیب این بازیکن مواجه شده است.
به گزارش ورزش 11، مهاجم برزیلی الاصل تیم ملی اسپانیا که فصل گذشته و با انتقالی ۴۰ میلیون یورویی از اتلتیکو مادرید راهی چلسی شد، این فصل در استمفورد بریدج بسیار خوب کار کرده و ۲۰ گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده است.

وی امروز با تکذیب کردن اخباری که روز گذشته در رسانه های اسپانیایی منتشر شده و در سطح جهانی بازتاب یافته بود، گفت: ” دلیلی ندارد که بخواهم از باشگاه فعلی ام بروم”.
دیگو کاستا که در بازی دوستانه چلسی برابر سیدنی حدود ۴۰ دقیقه بازی کرد، پس این دیدار در مورد وضعیتش در چلسی اظهار کرد: ” جواب به این سوال آسان است. همیشه فصل اول حضور در باشگاه جدید دشوار است و کمی طول می کشد تا با شرایط جدید وفق پیدا کرد. اما دلیلی برای ترک چلسی ندارم. من این باشگاه و هوادارانش را دوست دارم و آنها هم مرا دوست دارند. قطعا در این باشگاه خواهم ماند”.

مهاجم سابق اتلتیکومادرید اضافه کرد: ” فصل آینده با آمادگی کامل باز خواهم گشت و امیدوارم این بار جام های بیشتری به دست آوریم”.

علاوه بر کاستا، ژوزه مورینیو هم به اخبار مربوط به احتمال جدایی کاستا واکنش نشان داد. سرمربی چلسی گفت: ” کاستا یکی از شادترین بازیکنان رختکن چلسی است و باعث شاد شدن بقیه بازیکنان هم می شود. دیگو از هر دقیقه در چلسی بودن لذت می برد. او از شنیدن شایعات اخیر ناراحت شده است”.

برچسب‌ها: دیگو کاستا چلسی ژوزه مورینیو اتلتیکو مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

78 0

427 چل تهران سی1394/03/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi